Опис Dongfeng DF 50 2025
Кар'єрний самоскид Dongfeng 50
Позашляховик серії DF50 – це відмінні характеристики, комфортна експлуатація та довговічність. Позашляховий самоскид DF50 спеціально розроблений для видобутку корисних копалин, високої продуктивності вантажно-розвантажувальних робіт, зниження вартості за тонну. Конструкція вантажівки міцна та довговічна. Прості етапи обслуговування, щоб забезпечити високу надійність та тривалий термін служби за одночасного зниження експлуатаційних витрат.
Продуктивність двигуна
◆ Електронний блок управління Dongfeng Cummins, прийнятий Dongfeng JUWUBA, надається для клієнтів науково-дослідним центром Cummins у Східній Азії. І оптимізований перехідний режим роботи двигуна відповідно до характеристик інженерного обладнання, при цьому енергетична потужність при повному навантаженні та швидкості суттєво змінюється.
◆ Низьке споживання палива - система упорскування палива Common Rail cummins XPI високого тиску та турбонагнітач з великим наддувом, у поєднанні з удосконаленою конструкцією циліндра cummins та електронною системою управління значно знижують витрату палива, забезпечуючи відмінну економію палива за різних умов роботи. та додаток.
◆ Хороша надійність - використання провідних світових інструментів для інженерного та конструкторського аналізу у поєднанні з китайськими користувачами, що використовують умови, з підтримкою потужних датчиків та електронної системи управління, сильніших здібностей двигуна при роботі на великій висоті, безперервної роботи при низькій температурі та великій вантажопідйомності. мінус 40 до 60 градусів за Цельсієм, висота двигуна 5200 м може працювати вільно.
Продуктивність передачі
◆ Автоматичне електронне управління, вбудований гідротрансформатор, гідравлічний ретардер та планетарний редуктор, з функцією гідравлічного перемикання передач, перемикання режиму потужності/економічного режиму, блокування зворотного ходу підйому, придушення швидкості підйому та інших функцій. Шість швидкостей вперед, одне задне, автоматичне блокування у всіх діапазонах швидкостей.
◆ Компанія приймає всесвітньо відомий кар'єрний самоскид-Allison. Коробка передач Allison виробляється у США, і її надійність дуже хороша.
◆ Підвищення керованості – технологія Continuous Power Technology™ робить просту автоматичну коробку передач плавною безперервною передачею потужності двигуна для приводу коліс, навіть в умовах суворої нерівної дороги, і в той же час може забезпечити чудове прискорення, плавний рух, легке перемикання передач, а також точне антипробуксовочна система та маніпулювання виконанням.
◆ Зниження витрат. Спрощення технічного обслуговування. Регулярне поточне обслуговування просто замінює олію та фільтр.
◆ Підвищення економії палива. Автоматична трансмісія може вибирати кращі передачі в залежності від навантаження на автомобіль та дорожніх умов, щоб автоматично економити олію або збільшувати потужність автомобіля відповідно до необхідності дорожніх умов. Коли автомобіль працює на неодруженому ходу, коробка передач вибере низьку частоту обертання колінчастого валу двигуна для економії палива; Потрібно прискорити, щоб вибрати режим динамічного усунення. Опускання зубчастої передачі може здійснюватися автоматично через уповільнювач коробки, щоб постійно підтримувати знижену швидкість автомобіля, без надмірного використання гальма.
Характеристика підвіски
◆ Система підвіски - Призначена для розгону транспортних та ударних навантажень, продовження терміну служби рами, комфортнішого водіння. Чотири незалежні автономні азотно-масляні циліндри з регульованою швидкістю, конструкція підвіски поглинає удари в найвибагливіших застосуваннях. Циліндр з великим діаметром пор та азотно-масляною структурою низького тиску, менше навантаження на обслуговування, тривалий термін служби.
◆ Передній циліндр має попереднє встановлення кута нахилу цапфи, а передня частина циліндра кута розвалу переднього колеса встановлена на рамі, щоб грати роль цапфи в поспіху, хорошій керованості, меншому робочому навантаженні на технічне обслуговування.
◆ Задній циліндр може обертати вісь, щоб поглинати вигин та скручуючу напругу для нерівної та нерівної транспортної дороги, щоб запобігти навантаженню від головної рами.
Гальмівна система
◆ Зібрало робоче гальмо, гальмо стоянки, стоянку автомобіля, аварійне гальмо, сповільнювач і VVEB, вибравши тип гальмування відповідно до необхідності гальмування для забезпечення безпеки.
◆ Гальмо стоянки на 80-90% переноситься гідравлічним сповільнювачем, щоб зменшити використання гальма, в іншому випадку це може призвести до відмови гальма і викиду шин через перегрівання гальмівного барабана.
◆ Змінено традиційне гальмування, знято напругу водія, знижено витривалість. Не потрібно часто замінювати гальмівні колодки та продовжувати термін служби шин, знижувати витрати на технічне обслуговування.
◆ Вихлопне гальмо, кероване незалежним подвійним контуром, використовується при швидкості менше 5 км/год. Немає необхідності збирати пристрій для розпилення води.
◆ Коли тиск повітря нижче 0,45 МП, аварійне гальмо спрацює автоматично. Гальмо стоянки управляється гальмівним вимикачем.
Конструкція коробчастого перерізу
Рама
◆ Використовуйте повністю виготовлену конструкцію коробчатого перерізу, зварену разом за допомогою високоміцної плити, яка має вбудований передній бампер, напівзакритий портальний промінь, задній промінь алюмінієвим теплотворним зварюванням, що розчісує цільну структуру За допомогою моделювання навантаження методом кінцевих елементів на рамі, інтенсивність напруги рами розумної жорсткості краще.
Характеристика провідного мосту
◆ Використовуючи високолеговану ливарну оболонку, повноплавну піввісь, редуктор, виконаний за допомогою єдиного редуктора спіральної конічної зубчастої передачі, і планетарний редуктор з обох боків колеса.
Характеристика підйому
◆ Підйомна гідравлічна система не залежить від гідравлічної системи кермового керування, що приводиться в дію окремим гідравлічним насосом.
◆ Система використовує гідравлічний пілотний метод керування: підйом, падіння, утримання, плавання, чотири види функцій.
◆ Телескопічний підйомний циліндр рівня дуплекс чотири із зовнішньої сторони рами, хід циліндра відносно невеликий, хороша стабільність, має функцію примусового падіння кузова.
Характеристика шин
◆ Стандартні шини для будівельної техніки, безкамерні, з глибоким малюнком. Зносостійкість, стійкість до порізів більше підходить для внутрішніх гірських доріг. Особливі умови, ви можете зв'язатися з виробником шин, адаптувати, отримати найкращий ефект використання.
Система кермового управління
◆ З медіанним часто закритим повністю гідравлічним кермовим механізмом, найбільший кут повороту кермового колеса 38°, коли виникає криза, аварійне живлення подається від акумулятора для забезпечення аварійного кермового керування. Мінімальний радіус повороту складає 9 метрів.
Салон самоскида
◆ Панорамне вітрове скло, широкий огляд. Внутрішнє планування простору розумне, просторе і світле, салон, панель приладів і вимикач управління відповідають ергономічному дизайну.
◆ В салоні використовується новий ізоляційний матеріал для забезпечення тихого робочого місця для водія. Сидіння з пневматичною підвіскою ефективно гасить вібрацію, яка може бути встановлена додатково, панель приладів стабільна, надійна і прозора.
Структура інтелектуальної системи GPS
◆ Інтелектуальна система GPS може забезпечувати безліч функцій, наприклад управління технічним обслуговуванням, витрата палива, звіт про роботу, аналіз поведінки водія, звіт про аналіз обладнання, що робить стомливе управління роботою простим, легким і ефективним
Система віддаленого термінального зв'язку + платформа даних
Централізована система змащення
◆ Централізована система мастила - це система, яка точно розподіляє необхідний об'єм мастила по кількох точках мастила.
Система контролю тиску в шинах (TPMS)
◆ В даний час TPMS забезпечує ефективне моніторинг тиску в шинах та температури у будь-який час. Своєчасно стежте за зміною температури та тиску в шинах у звичайний час, якщо у вас виникне якась позаштатна ситуація через хост, який отримав аномальне попередження. Переконайтеся, що шини знаходяться під прийнятним тиском і температурою в умовах експлуатації, щоб знизити витрати пального, збільшити термін служби шин.
◆ Тиск у шинах у разі недостатнього, легко збільшити знос шини та скоротити термін служби та збільшити ймовірність спущеної шини. Якщо тиск у шинах надто високий, це зменшить зчеплення шини. Зниження тиску в шинах кожні 3 фунти/кв.дюйм збільшується приблизно на 1% витрати палива. Зазвичай вважається, що збільшення тиску у шинах на 25% скорочує термін служби шин приблизно на 15-20%, а тиск у шинах скорочує термін служби шин на 25%, скорочуючи приблизно на 30%. Температура шин транспортного засобу вища, чим нижча міцність шини, тим більше деформація, знос шин також відповідно збільшуватиметься, а також зменшить термін служби.
Автоматичне виявлення засмічення повітряного фільтра
◆ Встановлено фільтр Fleetguard та імпортований попередній фільтр Bote, вироблений компанією Dongfeng та спільним підприємством американської компанії Fleetguard, які є ідеальною комбінацією для досягнення чистоти повітря на впуску двигуна до 99,9%, а сигналізація опору повітрозабірника може негайно повідомити про це. фільтри та може скоротити непотрібне технічне обслуговування, підвищити ефективність та збільшити термін служби фільтруючого елемента.