Описание Renault K 2025
Автомобіль мулососний на базі автомобільного шасі Renault K 6X4 призначений для вакуумного чищення колодязів, вигрібних ям, септиків, дощових, каналізаційних стоків від рідких відходів та мулу з наступним транспортуванням і розвантаженням в місцях утилізації. Машина являє собою автомобільне шасі Renault K 6X4, на якому змонтовано спеціалізоване обладнання. Підйом заднього люку та цистерни в цілому здійснюється засобами гідравліки, а верхня поворотна стріла полегшує роботу у важкодоступних місцях з можливістю керування за допомогою дистанційного пульту.
Специфікація шасі Renault K
Модель та найменування шасі - RENAULT TRUCKS K 6X4
Двигун - DXi13 (EURO V)
Об’єм двигуна, л - 12.8
Потужність двигуна, к.с. - 439
КПП - Optidriver AT 2612 (14,94-1)
автоматичне зчеплення, 12 передач для руху вперед та 3 задніх передачі
Колісна формула - 6 х 4
Колісна база, мм - 4300+1370
Шини - 385/65 + 13 R22,5
Гальмівна система - Система гальмування з двома незалежними контурами, барабанне гальмування, НSА, ABS, ASR, AFU
Тип кабіни - денна
Кількість місць - 2
Паливний бак, л - 450
Повна маса ТЗ, кг - 42 000
Специфікація вакуумного обладнання
Місткість цистерни, м3 - 10
Продуктивність вакуумного насосу (Battioni Pagani Pompe® MEC (Італія), м3/год - 830
Товщина металу цистерни, мм - 5
Товщина донишка цистерни, мм - 6
Найбільше розрідження, створюване вакуумним насосом, МПа - 0,085
Тип привода робочих органів (вакуумний насос) - гідравлічний
Постійне розрідження, створюване вакуумним насосом, % - 60
Максимальна глибина всмоктування, м - 6,5
Максимальна глибина всмоктування з застосуванням методу барботажу, м - 8 (14)
Кут підйому цистерни, ° - 35-50
Швидкість наповнення цистерни, хв. - 5-10
Швидкість спорожнення цистерни самопливом, м3/год - 35
Робочий сектор стріли , градусів - 300