Описание Renault D18 2025
Сміттєвози для перевезення твердих побутових відходів на надійному шасі європейського виробництва RENAULT D18 призначені для механізованого збору твердих побутових відходів, їх ущільнення, транспортування та механізованого вивантаження на полігоні.
Специфікація шасі Renault D18
Модель та найменування шасі - Reanult D18
Двигун - DTI8
Об’єм двигуна, л - 7.7
Потужність двигуна, к.с. - 280/206
КПП - Механічна або автоматична
Колісна формула - 4×2
Колісна база, мм - 3800
Шини - 295/80R22.5
Гальмівна система - Система гальмування з двома незалежними контурами, НSА, ABS, ASR, AFU
Тип кабіни - денна
Кількість місць - 3
Паливний бак, л - 215
Повна маса ТЗ, кг - 18000
Специфікація сміттєвоза
Модель - Сміттєвоз заднього завантаження з КМУ
Основний бункер - Об’єм – 15 м3
Об’єм задньої гідрокришки – 3-5м3
Товщина сталі (мм):
- Підлога кузова з S355 або HARDOX 450 (опціонально) – 4 мм;
- Боковини корпусу S355 або HARDOX 450 (опціонально) – 4 мм;
- Дах кузова з S355 або HARDOX 450 (опціонально) – 4 мм;
Посилення кузова виконано з профільної труби;
Бак для брудної води – 60л-120л.
Прийомний бункер
Ємність прийомнго бункера – 1-1,5м3;
Товщина сталі (мм):
- Підлога та розширення всередині кузова з Hardox 450 – 6 мм;
- Бічні стінки дверей багажника S355– 4мм;
Опори безпеки: прийомний бункер оснащений опорами безпеки (ручними) між основним бункером і прийомним бункером для забезпечення безпеки під час технічного обслуговування або чищення.
Виштовхуюча плита
Виштовхуюча плита активується телескопічним циліндром. Поверхня виштовхуючої плити (де контактує зі сміттям) виготовлена з 3 мм сталі S355.
Ущільнювальна плита
Вироблена зі сталі S355 або HARDOX 450 (опційно) – 4-5 мм
Коефіцієнт ущільнення до - 1:6 (в залежності від типу сміття)
Кантувач для контейнерів
Підходить для різних типів контейнерів 120л -1100л, що відповідає стандартам: EN 840-1, DIN 30-700, EN 840-3;
Автоматичні фіксатори на важелях, що запобігають випаданню контейнера під час завантаження.
Експлуатація та контроль
Всі пристрої для завантаження та контролю встановлені на задній двері з правого боку;
Експлуатація та контроль відповідно до стандартів EN 1501-1+A2;
Управління механізмом підйому контейнера тільки ручним способом;
Оснащений кнопкою аварійної зупинки з обох боків дверей багажника, яка зупиняє рухи;
Експлуатація та управління крановою системою здійснюється за допомогою бездротового пульта дистанційного керування;
Гідравлічна система
Тиск в системі – 210 бар;
Тандемний насос;
Гідравлічний бак – 160л;
10 гідроциліндрів + 1 телескопічний гідроциліндр.
Електрична система
Виготовляється відповідно до стандартів EN 1501-1+A2;
IP65 водонепроникний;
відеокамера заднього виду;
Освітлювальні пристрої для роботи в темний час доби.
Фарбування
Всі металеві поверхні перед фарбуванням проходять піскоструминну обробку;
Два шари грунтовки;
Фарбування в бажаний колір.