НовостьЗавдяки новим особливостям, які з'являться у 2012 році, Discovery 4 залишається найбільш функціональним автомобілем

Завдяки новим особливостям, які з'являться у 2012 році, Discovery 4 залишається найбільш функціональним автомобілем

10:18, июля 7, 2011

 •З моменту появи цієї моделі у 2009 році вона здобула 36 нагород

 • Для базової версії (3.0 LR-TDV6) рівень викиду CO2 знизився з 244 г/км до 224 г/км

 • Для версії з дизелем потужність виросла з 245 к. с. до 256 к. с., а рівень CO2 впав до 230 г/км

 • Нова автоматична коробка передач ZF 8HP70 комплектується поворотним перемикачем передач    та пелюстковими клавішами-перемикачами

 • Аудіо- та навігаційні системи базового рівня тепер є сумісними з Bluetooth, DAB та USB/iPod

 • Premium Harmon Kardon LOGIC 7 тепер має 17 динаміків та потужність 825 кВт

 • Розважальна система для пасажирів задніх сидінь тепер працює на базі безпроводової технології WhiteFireTM

 • Система голосової активації «Say What You See»   

  Вражаюча дизельна версія Discovery 4 з 3.0 LR-TDV6 (211 к. с.) залишається вибором номер один для покупців у країнах Європи, що дотримуються норми токсичності вихлопу Євро-5. Двигун, що вийде у 2012 році, було додатково удосконалено: рівень викиду CO2 було знижено з 244 г/км до 224 г/км завдяки використанню системи впорскування з низькою витратою пального і нової високоефективної 8-ступінчатої автоматичної коробки передач ZF 8HP70. 

  Ця коробка дозволила збільшити потужність 3.0 LR-SDV6 з 245 к. с. до 256 к. с. і знизити рівень викиду CO2 з 244 г/км до 230 г/км.

  Разом з новою коробкою передач на Discovery 4 тепер встановлюється поворотний перемикач передач та розміщені на кермі пелюсткові клавіші-перемикачі.  Усі версії, що відповідають нормі Євро-5, оснащено дизельним сажовим фільтром (DPF), що робить їх одними з найбільш екологічно чистих дизелів на ринку.

  Ті європейські ринки та країни, де ще діє норма Євро-4, отримають поточну версію двигуна LR-SDV6 3.0 (245 к. с.), разом з якою встановлюється досконала 6-ступінчата автоматична коробка передач з режимом Command Shift.

  В Discovery 4 було вдосконалено не лише силовий агрегат: одночасно було оновлено дизайн та комплектацію. З'явились два нові варіанти дизайну колісних дисків, три нові пакети опцій та вдосконалені аудіо- та навігаційні системи, розроблені на базі передової архітектури MOST Gen 2.1. В аудіосистемі базового рівня чорно-білий екран було замінено кольоровим та додано підтримку технологій Bluetooth, DAB і USB/iPod. Іншим нововведенням є поява сенсорного екрана в аудіосистемі, яка не має навігаційних функцій. Нова технологія GEN 2.1 розширює можливості Premium Harmon Kardon LOGIC 7 за рахунок вражаючого збільшення потужності, яка виробляється системою із 17 динаміками, до 825 Вт. А нова технологія голосового керування «Say What You See» в преміум системах дозволяє водію використовувати короткі команди для управління системами.

  «Поліпшені динамічні якості, знижений рівень CO2, удосконалений дизайн та краща комплектація зміцнюють положення Discovery 4, що на сьогодні є найбільш функціональним автомобілем універсального призначення для доріг та бездоріжжя. Discovery 4 просто не має аналогів», – зазначив Джон Едвардз, директор бренду Land Rover.

  Удосконалена версія 3-літрового дизеля робить лінійку Discovery 4 у 2012 році ще сильнішою

  У 2011 році Discovery 4 з дизельним двигуном 3.0 LR-TDV6 потужністю 211 к. с. було представлено  як базовий варіант цієї моделі для країн Європі, де діє норма Євро-5.

  Тепер, коли в комбінації з цим двигуном установлюється 8-ступінчата автоматична коробка передач ZF 8HP70, версія 3.0 LR-TDV6 211 к. с. виробляє  224 г/км CO2 (у минулому році цей показник становив 244 г/км) та продовжує генерувати максимальну потужність на частоті 4000 об/хв, а максимальний крутний момент (520 Нм) – на частоті 2000 об/хв. Зменшення споживання пального дизельним двигуном V6 з 9,3 до 8,5 л/100 км приносить цьому мотору нових прихильників серед покупців Discovery 4. Та версія LR-SDV6, що раніше мала потужність 245 к. с., тепер виробляє 256 к. с. на частоті обертання 4000 об/хв, а рівень CO2 знизився з 244  до 230 г/км. Максимальний крутний момент не змінився – 600 Нм вже при 2000 об/хв. Ті ринки, де ще діє норма Євро-4, будуть, як і раніше, отримувати версію LR-SDV6 потужністю 245 к. с. з представленою раніше 6-ступінчатою автоматичною коробкою передач з режимом Command Shift.

  Усі версії 3-літрового дизельного двигуна обладнано однаковою системою паралельно-послідовного турбонаддуву. Чутливість двигуна до зміни положення дроселя вражає: максимальний крутний момент виробляється вже на частоті 2500 об/хв. Новий дизель об'ємом 3,0 л може значно обігнати своїх конкурентів за рахунок того, що з обертів холостого ходу він розвиває крутний момент 500 Нм лише за 500 мілісекунд. Це означає, що водії миттєво отримують у своє розпорядження 83 % максимального крутного моменту. Коли систему паралельно-послідовного турбонаддуву було представлено у 2010 році, її першою в світі серед аналогів було встановлено на V-подібному двигуні. Два турбонасичувачі працюють послідовно, забезпечуючи найбільший у класі крутний момент на низькій частоті та значно поліпшуючи динаміку на високій частоті.

  Експлуатація автомобіля з працюючим турбонасичувачем вимагає тиску від вихлопної системи, створюючи цим насосні втрати у двигуні та збільшуючи витрату пального. Щоб звести до мінімуму цей наслідок, клапани ізолюють другорядний турбонасичувач від потоку вихлопних газів та впускного каналу двигуна, коли турбонасичувач непотрібний. Зрівняльна трубка, яка з’єднує два колектори, дозволяє газу з обох колекторів надходити через основний турбонасичувач. Середній за розмірами турбонасичувач змінюваної геометрії активно використовується більшу частину часу під час середнього прискорення та до досягнення високої швидкості, характерної для автомагістралей; він працює без відчутних турбоям. Ця система є ефективнішою, ніж стандартний послідовний наддув, в якому менший основний турбонасичувач збільшує насосні втрати.

  Цей 3-літровий дизель установив нові стандарти звукового комфорту та паливної економічності у 2010 модельному році завдяки встановленій у ньому системі впорскування пального «common rail» третього покоління. П'єзоелектричні форсунки, що працюють під тиском 2000 бар, розроблені так, щоб звести до мінімуму шум та одночасно максимально підвисити ефективність згоряння. Система працює в «режимі дозування», подаючи до форсунок лише необхідну кількість пального. Таким чином їй не потрібно повертати зайве пальне до бака, змушуючи насос марно витрачати енергію. Дизелі для європейських країн тепер оснащуються фільтром DPF та мають високотехнологічну систему EGR для зниження рівня викиду оксидів азоту. «Базовий варіант 3-літрового двигуна робить сучасні дизельні технології Land Rover доступними для більшого числа клієнтів. В обох варіантах сполучаються солідний крутний момент на малих обертах та велика потужність, ефективність і вражаючі рівні звукового комфорту, яких власники Discovery 4 уже звикли очікувати», – сказав Пол Вокер, головний інженер програми.

  Автоматична коробка передач ZF 8HP70, що знижує викид токсичних речовин

 Надзвичайна коробка перемикання передач ZF 8HP70, що встановлюється у версіях, які відповідають нормі Євро-5, працює чіткіше і швидше, ніж її аналоги, приносячи справжнє задоволення від керування. Крім того, вона знижує споживання пального і рівень викиду CO2 до небачено низьких значень. Вісім передач дозволяють використовувати ближчі за значенням передавальні числа і ширший загальний діапазон передач, тоді як вище передавальне число підвищувальної передачі чудово підходить для величезного крутного моменту 3.0 LR-SDV6, знижуючи витрату пального і викид CO2. Ефективність додатково підвищується за рахунок внутрішньої механічної конструкції 8HP70: одночасно можуть бути відкриті максимум дві внутрішні муфти.

  Коробка 8HP70 має безліч рис і функцій, спрямованих на зниження енергоспоживання. Система гідравлічного привода також є ефективнішою, оскільки гідравлічний насос забирає у двигуна менше енергії. Гідротрансформатор відкалібровано так, щоб блокуватися на нижчих швидкостях та робочій температурі, знижуючи споживання пального і, знов-таки, дозволяючи повністю використати той високий крутний момент, який 3-літровий дизель розвиває вже на малих обертах. Система Transmission Idle Control легко переводить коробку в нейтральне положення, коли автомобіль нерухомий і двигун працює вхолосту при положенні селектора «Drive», зменшуючи навантаження на двигун і заощаджуючи пальне. До того ж, 8HP70 є інтелектуальною системою. У спеку ця коробка передач обирає нижчу передачу, що змушує двигун і насоси кондиціонера повітря працювати спритніше і швидко охолодити салон. У стужу вона змушує двигун працювати швидше, щоб скоротити час, необхідний для прогрівання, і зменшити кількість токсичних вихлопів.

  Але 8HP70 не лише допомагає знизити рівень викиду CO2, але й поліпшує динаміку автомобіля. Перехід на іншу передачу виконується за якісь 200 мілісекунд, без відчутних перебоїв у передаванні крутного моменту. За плавністю роботи ця коробка не поступається двомуфтовій коробці і при цьому робить керування автомобілем більш цікавим і захоплюючим. 8HP70 зіставляє частоту обертання двигуна з частотою обертання своєї турбіни в очікуванні переходу на нижчу передачу, щоб забезпечити абсолютно плавний перехід від одного передавального числа до іншого. До того ж, підвищену плавність при перемиканні забезпечують ближчі за значенням передавальні числа.

  Система Driver Type Detection відстежує дії водія та роботу автомобільних систем, змінюючи реакцію коробки передач залежно від манери керування водія, тоді як система Curve Detection стежить за тим, щоб коробка не здійснювала невчасних і незручних для водія переходів на вищу передачу і залишалася на тій самій передачі під час проходження автомобілем серії поворотів. Коробка також фіксує ті моменти, коли водій натискає педаль гальма, та ступінь вповільнення руху, і на основі цих даних вирішує, яку передачу обрати для входу в поворот і виходу з нього. Для перемикання на нижчу передачу 8HP70 не обов’язково поступово переходити з передачі на передачу – ця коробка за необхідності може пропускати до шести передавальних чисел, що значно пришвидшує реакцію автомобіля під час підготовки до виконання обгону.

  До засобів керування для водія відносяться розміщені на кермі пелюсткові перемикачі (стандартне обладнання), які дозволяють водію вручну переключатися між передачами. Важіль CommandShift було замінено поворотним перемикачем для вибору режимів «Park», «Reverse», «Neutral», «Drive» або «Sport», останній з яких оптимізує швидкість реакцій коробки передач, забезпечуючи максимальне прискорення, поліпшену реакцію і чіткіше перемикання на вищу передачу. Рукоятка селектора не виступає над поверхнею центральної консолі, коли запалювання вимкнено, і піднімається вгору, коли запалювання вмикають. Щоб водій не переплутав два схожі перемикачі, круглий перемикач Terrain Response® замінили новим оптимізованим перемикачем Terrain Response®. «Нова 8-ступінчата коробка передач є ідеальною парою для нашого трилітрового дизеля. Додаткові передавальні числа в поєднанні з функцією пропуску передач дають можливість завжди використовувати оптимальний діапазон обертів двигуна», – сказав Пол Вокер, головний інженер програми.

  Фантастичний двигун V8 залишається в лінійці силових агрегатів Discovery 4 і в 2012 році

  Дивовижний атмосферний двигун 5.0 LR-V8, що розроблявся спеціально для автомобілів Land Rover, у 2012 модельному році залишається в асортименті Discovery 4 без змін. Цей алюмінієвий мотор з низькою масою є суперефективним та відповідає жорстким вимогам до токсичності вихлопу ULEV2 (США) і Євро-5 (Європа).

  Потужність 5.0 LR-V8 складає 375 к. с., крутний момент - 510 Нм, а рівень викиду CO2 - лише 328 г/км. Одним із секретів ефективності V8 є центрально встановлена система впорскування пального, яка має велику кількість отворів і направлене розпилення та подає пальне під тиском до 150 бар до кожного циліндру. Форсунки розташовано так, щоб подавати пальне точно до центру камери згоряння, що робить утворення паливоповітряної суміші максимально ефективним та забезпечує чіткий контроль згоряння. Ефекти охолодження заряду системи безпосереднього впорскування пального дозволяють досягти високого коефіцієнту стиснення 11,5:1, що додатково підвищує ефективність роботи двигуна.  Під час фази прогрівання двигуна система згоряння застосовує програми режиму багатоточкового впорскування, щоб створити на 50 відсотків більше тепла для швидкого прогрівання каталітичного нейтралізатора та значного зниження токсичності вихлопу.

  В автомобілі застосовано низку оригінальних рішень, у тому числі регулювання газорозподілу, яке приводиться в дію крутним моментом, на всіх чотирьох розподільних валах. Це новинка для автогалузі. На відміну від стандартних систем, що залежать від тиску оливи, ці пристрої приводяться в дію позитивним і негативним крутними моментами, згенерованими відкриттям і закриттям клапанів. Це знижує витрату пального. Функція перемикання між профілями кулачків (CPS) обирає один з двох профілів: той, що краще підходить для роботи двигуна на низькій частоті обертів, або той, що збільшує висоту підйому для більш динамічної їзди. Це забезпечує Discovery 4 надзвичайно високим крутним моментом на малих обертах, необхідним для подолання складного ґрунту, та дозволяє йому знову набрати швидкість, коли це дозволять умови.

  Крутний момент і потужність також оптимізуються регульованим впускним колектором, що змінює довжину своїх восьми впускних трактів. Колектор перемикається між трактом завдовжки 680 мм, який використовується для вироблення високого крутного моменту на низьких обертах, та трактом завдовжки 350 мм, який дозволяє генерувати максимум потужності на високих обертах. Точне положення постійно оптимізується в усьому діапазоні обертів. Двигун також має спеціальну систему охолодження зі зворотним потоком, в якій охолоджувальна рідина протікає крізь головки циліндрів перед надходженням до блока. Це дозволяє головкам залишатися холоднішими, і поріг детонації підвищується, збільшуючи ефективність роботи двигуна.

  Водомасляний теплообмінник також передає тепло від охолоджувальної рідини до моторної оливи. Ці функції сприяють швидшому прогріванню двигуна, знижуючи кількість токсичних вихлопів. Та й салон прогрівається швидше. Втрати на тертя було зменшено шляхом використання діамантоподібного вуглецевого покриття (DLC) на деяких компонентах. Адаптивний регулятор тиску (PRV) масляного насоса допомагає оптимізувати тиск оливи, а застосування оливи 5W-20 нижчої в'язкості додатково знижує паразитні втрати без скорочення терміну служби робочих деталей.

  «Двигун LR-V8  знову підтверджує свою репутацію одного з найкращих двигунів у своєму класі, установивши нові еталони ефективності, потужності та крутного моменту, які важко перевершити. Сполучення передової технології та низької маси роблять його ідеальним силовим агрегатом, що чудово доповнює позашляхові та дорожні якості Discovery 4» , – зазначив Маррей Діч, директор програм Land Rover.

  Першокласна шестиступінчата автоматична коробка передач

  Тяга LR-V8 передається за допомогою високоточної 6-ступінчатої автоматичної коробки передач ZF HP28. Її характеристики було оптимізовано інженерами Land Rover, для того щоб забезпечити їй положення лідера класу за швидкістю реакції та чіткістю перемикання передач. Чудові показники потужності і крутного моменту двигуна дозволяють активувати блокувальні муфти коробки передач набагато раніше для кожної передачі, зменшуючи проковзування гідротрансформатора й оптимізуючи цим витрату пального та рівень викиду CO2.

   Довершені шасі, підвіска та гальма

  Систему підвісок Discovery 4 було значно модифіковано для 2010 модельного року: було внесено зміни до центрів крену, стабілізаторів поперечної стійкості, кулаків підвісок, втулок амортизаторів, а також додано рейкове рульове керування з перемінним передавальним числом, що забезпечує підвищену стійкість під час швидкого руху по автомагістралі та поліпшену чутливість при гострих кутах повороту керованих коліс. До потужніших гальм увійшли двопоршневі рухомі супорти з 360-міліметровими вентильованими дисками спереду та однопоршневі супорти з 350-міліметровими дисками ззаду. Також було переглянуто систему контролю недостатньої реакції на поворот керма, яка спрацьовує, автоматично вповільнюючи рух автомобіля, щоб повернути водію контроль над ним. Ці системи і функції залишаться незмінними у 2012 році для всіх версій Discovery 4.

   В автомобілі 2012 року позашляхові властивості залишаться на висоті

  Коли йдеться про позашляхові властивості, бренд Land Rover залишається визнаним еталоном якості для інших виробників завдяки своїй славетній системі Terrain ResponseTM. Для моделі 2011 року було додано дві додаткові функції: Hill Start Assist і Gradient Acceleration Control.

  Hill Start Assistзберігає створений водієм гальмовий тиск достатньо довго для того, щоб запобігти відкочуванню автомобіля назад, поки водій переставляє ногу з педалі гальма на акселератор. Гальмо відключається через відповідний проміжок часу або тоді, коли двигун почне створювати достатньо крутного моменту для того, щоб автомобіль міг підніматися вгору вздовж схилу.  Функція Hill Start Assist перебуває у стані постійної готовності. Водій не може її активувати сам і не отримує жодних сигналів, що свідчили би про її роботу.

  Gradient Acceleration Controlслужить підстраховкою на крутих схилах, якщо водій не ввімкнув Hill Descent Control. Підвищуючи тиск у гальмовій системі, Gradient Acceleration Control вповільнює автомобіль до швидкості, заданої положенням педалі акселератора, якщо автомобіль спускається зі схилу в тому напрямку, якого бажає водій. Сюди відносяться і ті випадки, коли авто рухається вперед в режимі «Drive», і ті, коли воно їде заднім ходом з ввімкненою передачею заднього ходу. В інших випадках (наприклад, авто спускається вниз задом наперед при обраному режимі «Drive») Gradient Acceleration Control обмежує швидкість до 5 км/год протягом максимум 20 секунд, дозволяючи водію повернути собі контроль над автомобілем. «Ці високотехнологічні функції, що працюють на будь-якому типі поверхні, довели свою належність до пристроїв світового класу за той час, що минув з їхньої появи в минулому році. Втручання обох новинок малопомітне, але дуже ефективне, що в результаті дає додатковий рівень безпеки для водіїв, які бажають залишити торовані шляхи», – сказав Нік Віл, менеджер з проектування автомобілів.

  Три нові пакети опцій

  У 2012 році покупцям буде запропоновано три нові пакети опцій: Technology, HSE Luxury та Vision Assist.

  До пакета Technology входять система Premium Navigation з навігаційною функцією для бездоріжжя, а також система голосової активації «Say What You See» і передні та задні паркувальні датчики з камерами заднього виду.

  До пакета HSE Luxury входять ксенонові адаптивні фари головного освітлення з поворотними ліхтарями, аудіосистема Harman Kardon LOGIC7® 825 Вт із 17 динаміками, пакет оздоблення шкірою якості преміум, багажні дуги чорного кольору на всю довжину даху, електропривод регулювання рульової колонки за висотою та глибиною та підйомно-зсувний люк даху з електроприводом; у передній центральній консолі розміщено міні-холодильник.

  До пакета Vision Assist входять ксенонові адаптивні фари головного освітлення з поворотними ліхтарями, фари з автоматичним керуванням та автоматичним ввімкненням дальнього світла та система панорамних камер, що включає автоматичне ввімкнення освітлення при наближенні власника і функції Tow Assist та Tow Hitch Assist.

  Поліпшення в дизайні та деталях, додані для моделі 2012 року

  У моделі 2012 року підрульові важелі мають чітко окреслені лінії, хромовані оправи та помітніші символи. Електронному ключу було надано форму морської гальки, завдяки чому поліпшився його зовнішній вигляд і його стало зручніше і легше носити із собою. Зовнішні зміни включають появу нових 19-дюймових колісних дисків як стандартного обладнання версії HSE та 20-дюймових п'ятиспицевих дисків Gloss Black і подовжених багажних дуг Satin Black як опцій в усіх версіях.

  Функція Timed Climate (клімат-контроль з таймером), яка заздалегідь прогріває салон і двигун у холодну погоду, була модернізована: таймер на один день було замінено таймером на сім днів, що працює аналогічно домашньому програмованому центральному опалювачу. Програмування здійснюється через сенсорний екран аудіосистеми або за допомогою дистанційного керування. Якщо до комплектації не входить аудіосистема із сенсорним екраном, то для цієї функції використовується виключно дистанційне керування.

  Аудіо-, навігаційні системи та розважальна система для пасажирів задніх сидінь піднімаються на новий рівень

  Для моделі 2012 року було раціоналізовано та поліпшено аудіосистеми Discovery 4, а в архітектурі впроваджено технологію MOST Gen 2.1 останнього покоління. Нова система базового рівня з 8 динаміками та кольоровим дисплеєм приходить на заміну попередній системі з чорно-білим дисплеєм. Було додано варіанти аудіо- та навігаційних систем базового рівня з підтримкою Bluetooth, DAB та USB/iPod. Система Hi-ICE Harman Kardon тепер має 11 динаміків (а не 9, як раніше), а її потужність було значно збільшено – з 240 Вт до 380 Вт.  Але найбільші зміни було внесено до Premium Harman Kardon LOGIC 7: кількість динаміків збільшено з 14 до 17, а потужність виросла з 480 Вт до неймовірної цифри - 825 Вт.

  Аудіосистеми вищого рівня, оснащені сенсорним екраном, раніше пропонувалися лише в комбінації з навігаційною системою. Тепер вони можуть бути придбані окремо. Наявні навігаційні системи двох рівнів: Base і Premium. Системи Premium мають удосконалену функцію голосової активації. Сенсорні екрани тепер мають новий сучасний дизайн, а «віртуальний авточейнджер CD» у версіях, оснащених навігацією з жорстким диском, дозволяє зберігати до 10 альбомів у нестисненому форматі на одному жорсткому диску. Система голосової активації «Say What You See» розв'язує проблему запам'ятовування команд, крок за кроком виводячи їх на екран. Голосові команди можна використовувати разом як швидкі команди, а сама система активується натисканням кнопки Push-to-Talk (PTT), розміщеної на кермі.

 

Розважальна система для пасажирів задніх сидінь тепер має DVD-привод на один DVD, розташований у головному пристрої аудіосистеми, що дозволяє зручно завантажувати диск, залишаючись у салоні. Ця нова система заміняє наявний раніше DVD-чейнджер на 6 дисків, дістатися до якого можна було виключно зі сторони багажника. Аудіосистема для пасажирів задніх сидінь працює на базі нової безпроводової технології під назвою WhiteFireTM з використанням безпроводових навушників. Для роботи з нею також можна використовувати дистанційне керування. Система підтримує з'єднання з ігровими приставками та відтворення відеофайлів MP4 з пристрою USB.

  Місткість телефонної книжки для Discovery 4 2012 року було значно збільшено – з максимум 700 записів до декількох тисяч. TFT-екран центру повідомлень тепер можна використовувати для перегляду інформації від аудіосистеми, телефону та навігаційної системи.

  Land Rover Homelink – повернення з комфортом

 Повернення додому для тих власників автомобіля, хто відчиняє ворота або двері гаража  дистанційно, стало дещо простішим і зручнішим. Функція Homelink пропонується як опція, у комплекті з якою йде система High Beam Assist. Homelink спроможна розпізнавати частоти більшості передавачів, що використовуються для відчинення автоматичних дверей гаража та воріт. Функція вмикається натисканням кнопки.

  e_TERRAIN TECHNOLOGIES поліпшують економічність та знижують викид CO2

  У новому Discovery 4 є безліч систем і функцій, що служать для зниження витрати пального та рівня викиду CO2. Обидві версії дизеля LR-TDV6 3.0 з паралельно-послідовним турбонаддувом, 245 і 211 к. с., розроблено так, щоб досягти низького для свого класу показника витрати пального та збільшеного крутного моменту на низьких обертах.

  Система паралельно-послідовного турбонаддуву трилітрового дизеля здебільшого використовує більший, основний турбонасичувач. Менший, другорядний турбонасичувач залишається неактивним тоді, коли додаткова потужність непотрібна, зменшуючи цим насосні втрати та, як наслідок, витрату пального. Високоефективна система впорскування пального «common rail» з п'єзоелектричними форсунками та функцією дозування пального також значно поліпшує паливну економічність.

  Система безпосереднього впорскування пального високого тиску з направленим розпиленням, застосована в LR-V8, оптимізує згоряння, а система регулювання фаз газорозподілу, зміна профілю кулачків та регульований впускний колектор спільно забезпечують оптимальну паливну економічність в усьому діапазоні обертів двигуна.  Завдяки високотехнологічній системі охолодження двигун прогрівається швидше, що теж зменшує споживання пального. Крім того, важливу з точку зору економії роль виконують компоненти, що знижують втрати на тертя.

  Та у двигунах було оптимізовано не лише паливну економічність, але й крутний момент на малих обертах, що дозволяє активувати муфту блокування автоматичних коробок передач на нижчій частоті обертів. Це зменшує проковзування гідротрансформатора, що знижує як викид CO2, так і витрату пального. Більший крутний момент у нижчому діапазоні обертів також робить передачі довшими, що дозволяє заощаджувати пальне під час швидкої їзди по автомагістралі.

  Крім того, у Discovery використовуються декілька інших функцій, спрямованих на економію та збереження енергії. Коли автомобіль стоїть на місці, кількість обертів холостого ходу двигуна 3.0 LR-TDV6 складає лише 710 об/хв, а LR-V8 – 700 об/хв: споживається мінімум пального без погіршення плавності роботи двигуна або звукового комфорту. Система Intelligent Power Management включає «розумне» зарядження Smart Regenerative Charging, завдяки якому генератор (якщо це дозволяють умови) заряджає акумулятор тоді, коли це краще з точки зору економії: наприклад, коли автомобіль рухається накатом, а не розганяється.

  У передній частині кузова встановлено такі пристрої, як нижній спойлер та дефлектори для передніх коліс, що допомагають знизити аеродинамічний опір за рахунок збільшення швидкості потоку повітря, що проходить під днищем. Насос кондиціонера повітря приводиться в дію через муфту, яка відключається, коли кондиціонер не використовується, зменшуючи паразитні втрати та знижуючи витрату пального та рівень викиду CO2.

 

www.landrover.ua

Популярные марки и модели
VW

PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran

Ford

FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape

BMW

X1X3X53 series

Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki

VitaraSx4

Kia

SportageSorentoNiro

Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault

DusterCapturMeganeSanderoLogan

Peugeot

2083083008

Skoda

RapidOctaviaKodiaqKaroq

Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota

CorollaCamryRAV 4

.