НовостьПодушка безпеки для пішоходів Volvo Car Corporation: як вона працює

Подушка безпеки для пішоходів Volvo Car Corporation: як вона працює

9:16, мая 29, 2012

Сім датчиків, передові технології та подушка безпеки, яка розгортається з блискавичною швидкістю в зоні лобового скла. Це лише деякі з основних елементів технології безпеки пішоходів (Pedestrian Airbag Technology) – системи, завдяки якій компанія Volvo Car Corporation з новим V40 стає першим автовиробником, що запропонував в серійному виробництві автомобілі з подушкою безпеки для пішоходів.

У Китаї 25 відсотків дорожньо-транспортних пригод з летальними наслідками відбуваються за участю пішоходів. В Європі цей показник становить 14%, а в США – 12 %. Значна кількість пішоходів при цьому отримує травми. Найбільш серйозні травми голови при зіткненні пішохода з автомобілем спричинені жорсткою конструкцією панелі капоту, нижньої частини лобового скла та передніх стійок.

Це деякі фактори, які необхідно було враховувати, коли компанія Volvo Car Corporation розпочала розробку технології безпеки пішоходів (Pedestrian Airbag Technology). Система стала вирішальним технологічним досягненням, коли новий Volvo V40 був представлений в Женеві на початку цього року.

«Ми пишаємося тим, що можемо запропонувати автомобіль, оснащений подушкою безпеки для пішоходів. Призначенням подушки є захист пішоходів у ситуаціях, коли відбувається зіткнення з капотом і зоною навколо склоочисників лобового скла і передніх стійок, коли існує ризик серйозних травм голови», –відзначає Томас Броберг (Thomas Broberg), старший технічний консультант з безпеки компанії Volvo Car Corporation.

Сім датчиків, вбудованих в передню частину автомобіля, передають сигнали до блока керування. Коли машина входить в контакт з об'єктом, сигнали змінюються. Блок керування обробляє сигнали, і якщо система приймає рішення, що цим об’єктом є людина, спрацьовує подушка безпеки для пішоходів.

Капот піднімається на десять сантиметрів

Петлі капоту обладнано піротехнічним механізмом. При активації цей механізм вибиває кріплення петлі та звільнює задню частину капоту. Водночас подушка безпеки активується і починає заповнюватись газом. Під час процесу накачування подушка безпеки піднімає капот. Він піднімається на десять сантиметрів і залишається в такому положенні.

Додатковий зазор між капотом і жорсткими компонентами в моторному відсіку надає простір для деформації капота, створюючи пом’якшуючий ефект під час зіткнення з пішоходом.

«Подушка безпеки виконує дві функції. По-перше, вона піднімає капот для утворення простору, по-друге, пом'якшує удар об жорстку частину в зоні вітрового скла», –пояснює Томас Броберг (Thomas Broberg).

У заповненому стані подушка безпеки охоплює всю зону склоочисників лобового скла, близько третини лобового скла і нижню частину передньої стійки. Весь процес – від активації системи до повного заповнення – займає кілька сотих секунди.

Випробування: імітація ніг людини

Система спрацьовує на швидкості від 20 до 50 км/год. 75 % усіх аварій за участю пішоходів відбуваються на швидкості до 40 км/год.

«Ми розробили технологію з використанням комп'ютерного моделювання форм ніг і голови людини. Випробування проводилися в різних конфігураціях» –розповідає Томас Броберг (Thomas Broberg).

Сама подушка безпеки складається з мішка і газогенератора. Після активації мішок наповнюється газом протягом кількох мілісекунд.

Два роки тому, в 2010 році, компанія Volvo Car Corporation запровадила систему виявлення пішоходів (Pedestrian Detection) з функцією повного автоматичного гальмування. Система надає можливість уникнути зіткнення з пішоходом на швидкості до 35 км/год, навіть якщо водій не встигне зреагувати вчасно. На більш високих швидкостях головним завданням системи є максимально можливе зниження швидкості автомобіля до моменту зіткнення.

Описи та факти в цьому прес-релізі стосуються міжнародного модельного ряду Volvo Cars. Описані функції та обладнання можуть бути опціональними. Специфікації автомобілів можуть відрізнятись у різних країнах та можуть зазнавати змін без попереднього повідомлення.

Популярные марки и модели
VW

PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran

Ford

FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape

BMW

X1X3X53 series

Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki

VitaraSx4

Kia

SportageSorentoNiro

Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault

DusterCapturMeganeSanderoLogan

Peugeot

2083083008

Skoda

RapidOctaviaKodiaqKaroq

Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota

CorollaCamryRAV 4

.