НовостиПослуги з організації КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ АВТОМОБІЛІВ !!!

Послуги з організації КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ АВТОМОБІЛІВ !!!

8:16, февраля 1, 2011

На сьогоднішній день існує два способи оформлення продажу автомобіля: довідка рахунок (довідка рахунок) і нотаріальний договір купівлі-продажу автомобіля. Ми надаємо послуги за обома варіантами.

C 1-січня 2011 року для оформлення довідки-рахунок потрібна експертна оцінка продаваного траспортного засобу. За новим податковим кодексом України, податок на доходи фізичних осіб, отримані від продажу транспортних засобів, складе: 1% від оціночної вартості транспортного засобу, при першому продажі в році легкового автомобіля, мотоцикла або моторолера або 5% від оціночної вартості автомобіля, при продажу інших видів транспортних засобів, а також при другій продажу протягом календарного року.

Ми надаємо наступні послуги:

  • Виписка довідки-рахунок, якщо продавець автомобіля:

Фізична особа

Юридична особа

Організація, що реалізує автомобілі на постійній основі (лізингові компанії, банки, інші організації).

  • Нотаріальний договір купівлі-продажу автомобіля:

Якщо покупець і продавець - фізичні особи.

Якщо продавець фізична, а покупець юридична особа (при даній комбінації, це найбільш вигідний варіант).

  • Послуги зі зняття автомобіля з обліку:

Для фізичних осіб.

Для юридичних осіб.

Послуги з постановки автомобіля на облік:

Для фізичних осіб.

Також Ви можете дізнатися:

- Чим погана генеральна довіреність?

- Інформація про нас.

Довідка рахунок

Ми надаємо послуги з оформлення купівлі-продажу автомобіля за довідкою-рахунок. Даний спосіб дозволяє значно скоротити витрати і оформити купівлю-продаж автомобіля швидко і зручно. Виписка довідки-рахунок здійснюється в постійно діючому автосалоні. Довідка рахунок дає 100% -у гарантію постановки автомобіля покупцем на облік в МРЕВ.

Оформлення довідки-рахунок при продажу автомобіля фізичною особою з 1 січня 2011 року

Уумови:

- Вартість довідки-рахунок: 1200 грн.

- Вартість автомобіля, що вказується в довідці-рахунок, визначається сертифікованим оцінювачем.

- Вартість оцінки: 250 грн.

- Час на оформлення: 30 хвилин.

Необхідні документи:

  • Техпаспорт на автомобіль і облікова картка ("Облікова картка" - видається в МРЕВ при знятті машини з обліку).

Якщо техпаспорт старого зразка (ламінований), власник автомобіля отримує свій техпаспорт розрізаним, з відповідною відміткою ДАІ про зняття автомобіля з обліку всередині самого техпаспорта. Якщо техпаспорт нового зразка (пластиковий), то техпаспорт повертається з надрізаним куточком і видається облікова картка (на звичайному аркуші паперу).

  • Транзитні номера.
  • Цивільний паспорт продавця.

Якщо покупець - фізична особа, необхідний його цивільний паспорт. Якщо покупець - юридична особа, то необхідні: а) оригінал доручення від юридичної особи на співробітника, уповноваженого на покупку автомобіля (на фірмовому бланку); б) паспорт даного співробітника; в) реквізити юридичної особи.

Якщо продавець автомобіля діє на підставі нотаріального доручення - її оригінал (із зазначенням в ній права продавати автомобіль і представляти інтереси в органах ДАІ).

Процедура оформлення купівлі-продажу автомобіля:

Коли знайдений покупець, Ви телефонуєте нам для узгодження часу проведення операції, після чого знімаєте автомобіль з обліку в МРЕВ.

Покупець і продавець приїжджають до нас. На місці проводиться експертна оцінка автомобіля (також Ви можете провести оцінку заздалегідь у будь-якого іншого сертифікованого оцінювача). Після надання всіх зазначених документів, ми виписуємо довідку-рахунок. Вартість автомобіля, яка вказується в довідці-рахунок, визначається сертифікованим оцінювачем.

Продавець оплачує в найближчому банку прибутковий податок (1% від суми, зазначеної в довідці-рахунок при продажу легкового автомобіля перший раз в році, або 5% при продажу вантажного автомобіля).

Ми видаємо довідку-рахунок покупця. Також ми ставимо відповідну позначку в обліковій картці (або в техпаспорті, якщо він не пластикового зразка).

За бажанням, може також виписуватися нотаріальна довіреність на третіх осіб на право керування придбаним транспортним засобом (наприклад, для перегонки автомобіля в інший регіон).

Покупець ставить автомобіль на облік на своє ім'я, в МРЕВ за місцем своєї реєстрації, на підставі отриманої довідки-рахунок, облікової картки і техпаспорта.

Угода завершена!

Оформлення довідки-рахунок при продажу автомобіля юридичною особою

Умови:

- Вартість довідки-рахунок: 1200 грн.

- Вартість автомобіля, що вказується в довідці-рахунок, визначається юридичною особою (відповідно до балансової вартості або експертної оцінки).

- Час на оформлення: 30 хвилин.

Необхідні документи:

  • Техпаспорт на автомобіль і облікова картка ("Облікова картка" - видається в МРЕВ при знятті машини з обліку).

Якщо техпаспорт старого зразка (ламінований), власник автомобіля отримує свій техпаспорт розрізаним, з відповідною відміткою ДАІ про зняття автомобіля з обліку всередині самого техпаспорта. Якщо техпаспорт нового зразка (пластиковий), то техпаспорт повертається з надрізаним куточком і видається облікова картка (на звичайному аркуші паперу).

  • Транзитні номера.
  • Оригінал довіреності на фірмовому бланку юридичної особи - продавця автомобіля на свого співробітника, уповноваженого на продаж машини, а також його цивільний паспорт.
  • Договір купівлі-продажу автомобіля (надавати нам не обов'язково).

Якщо покупець - фізична особа, необхідний його цивільний паспорт. Якщо покупець - юридична особа, то необхідні: а) оригінал доручення від юридичної особи на співробітника, уповноваженого на покупку автомобіля (на фірмовому бланку); б) паспорт даного співробітника; в) реквізити юридичної особи.

Зі свого боку, ми можемо надати Вам в допомогу шаблони всіх документів, необхідних для оформлення продажу автомобіля, а саме: шаблон довіреності на співробітника, шаблон договору купівлі-продажу авто. Також, безпосередньо на місці, в разі необхідності, ми можемо проводити експертну оцінку автомобіля і видавати експертний висновок.

Процедура оформлення купівлі-продажу автомобіля:

Коли знайдений покупець, Ви телефонуєте нам для узгодження часу проведення операції, після чого знімаєте автомобіль з обліку в МРЕВ.

Покупець і продавець приїжджають до нас. Після надання всіх зазначених документів, ми видаємо довідку-рахунок. Також ми ставимо відповідну позначку в обліковій картці (або в техпаспорті, якщо він не пластикового зразка).

Для підтвердження оплати наших послуг, ми підписуємо відповідний договір, закриваємо його актом, видаємо податкову декларацію, а також квитанцію (якщо оплата здійснюється готівкою) або попередньо виставляємо рахунок на оплату наших послуг (в разі безготівкової оплати).

За бажанням, може також виписуватися нотаріальна довіреність на третіх осіб на право керування придбаним транспортним засобом (наприклад, для перегонки автомобіля в інший регіон).

Покупець ставить автомобіль на облік на своє ім'я, в МРЕВ за місцем своєї реєстрації, на підставі отриманої довідки-рахунок, облікової картки і техпаспорта.

Угода завершена!

Оформлення довідки-рахунок при продажу автомобілів організацією на постійній основі

Умови:

- Вартість довідки-рахунок: договірна.

- Час на оформлення: 30 хвилин.

На даний момент ми працюємо з найбільшими лізинговими компаніями, банками та іншими юридичними особами, що реалізують автомобілі на постійній основі. Процедура оформлення купівлі-продажу таких автомобілів доведена до досконалості. Ваша участь зведена до мінімуму, за рахунок чого економиться час співробітників і оптимізується документообіг. Здійснюється повний юридичний і бухгалтерський супровід. Можливий як готівковий, так і безготівковий розрахунок (з видачею податкової накладної). Гарантована безкоштовна консультація.

За що вибирають саме нас?

Незрівняний досвід роботи і спеціалізація на оформленні довідок-рахунків для організацій на постійній основі.

Професійний юридичний і бухгалтерський супровід.

Якісна організація процесу оформлення угод.

Презентабельний автосалон, що повноцінно працює.

Необхідні документи:

Якщо Ви зацікавлені в наших послугах, ми можемо надати, на Ваш вибір, кілька варіантів співпраці, що максимально відповідають Вашим потребам.

Також ми забезпечуємо Вас шаблонами всіх необхідних документів: довіреність на співробітника для здійснення покупки (продажу), договір купівлі-продажу транспортного засобу, генеральний договір про співпрацю (при необхідності) і т.д.

Нотаріальне оформлення договору купівлі-продажу автомобіля

Другим варіантом оформлення продажу автомобіля є нотаріально завірений договір купівлі-продажу. Тут головною особливістю є необхідність проведення оцінки у експертного оцінювача. За Вашим бажанням - ми проведемо оцінку прямо на місці.

Нотаріальний договір купівлі-продажу, якщо покупець і продавець - фізичні особи

Витрати на оформлення:

Податок з доходів фізичних осіб: 1% - якщо власник автомобіля продає перший автомобіль (тільки легковий) в році або 5% - якщо другий і більше продаж в році. Розраховується від вартості автомобіля, визначеної сертифікованим оцінювачем. Перший або другий і більше продаж визначається на підставі письмової заяви продавця. Якщо автомобіль продається за дорученням і на угоді не присутній власник автомобіля, то заяви недостатньо - необхідна довідка з МРЕВ про те, що це перший продаж в році. Також обов'язковим є згода (нотаріальне) або присутність дружини (-га) власника (-іци).

Держ. мито: 5% (1% - якщо продаж здійснюється дітям, одному з подружжя, батькам) від суми оцінки.

Послуги нотаріуса: 700 грн.

Оцінка транспортного засобу сертифікованим оцінювачем (якщо Ви не зробили її самостійно): 250 грн.

Час на оформлення: 30 хвилин (без проведення оцінки) або 1 годину (з проведенням оцінки).

Необхідні документи:

  • Техпаспорт на автомобіль і облікова картка ( «Облікова картка» - видається в МРЕВ при знятті машини з обліку).

Якщо техпаспорт старого зразка (ламінований), власник автомобіля отримує свій техпаспорт розрізаним, з відповідною відміткою ДАІ про зняття автомобіля з обліку всередині самого техпаспорта. Якщо техпаспорт нового зразка (пластиковий), то техпаспорт повертається з надрізаним куточком і видається облікова картка (на звичайному аркуші паперу).

  • Транзитні номера.
  • Акт оцінки транспортного засобу.
  • Цивільний паспорт, ідентифікаційний код та свідоцтво про шлюб (якщо складається) продавця і покупця.
  • Присутність подружжя покупця і продавця або нотаріально завірена згода від них.
  • Якщо продавець автомобіля діє на підставі нотаріального доручення - її оригінал (із зазначенням в ній права продавати автомобіль і представляти інтереси в органах ДАІ).

Процедура оформлення:

Коли знайдений покупець, Ви телефонуєте нам для узгодження часу проведення операції, після чого знімаєте автомобіль з обліку в МРЕВ.

Для оформлення договору-купівлі продажу у Вас на руках вже повинна бути оцінка автомобіля. Провести оцінку Ви можете у нас на місці або у будь-якого сертифікованого оцінювача.

Покупець і продавець приїжджають до нас. Після надання всіх зазначених документів, підписується і нотаріально посвідчується договір купівлі-продажу автомобіля.

Перед отриманням договору на руки, продавець автомобіля повинен сплатити податок з доходів фізичних осіб (реквізити ми надаємо) і пред'явити квитанцію про оплату.

За бажанням, може також виписуватися нотаріальна довіреність на третіх осіб на право керування придбаним транспортним засобом (наприклад, для перегонки автомобіля в інший регіон).

Покупець ставить автомобіль на облік на своє ім'я, в МРЕВ за місцем своєї реєстрації, на підставі нотаріального договору купівлі-продажу, облікової картки і техпаспорта.

Угода завершена!

Нотариальный договор купли-продажи, если продавец физическое, а покупатель юридическое лицо

Витрати на оформлення:

  1. Податок з доходів фізичних осіб: 1% - якщо власник автомобіля продає перший автомобіль (тільки легковий) в році або 5% - якщо другий і більше продаж в році. Розраховується від вартості автомобіля, визначеної сертифікованим оцінювачем. Перший або другий і більше продаж визначається на підставі письмової заяви продавця. Якщо автомобіль продається за дорученням і на угоді не присутній власник автомобіля, то заяви недостатньо - необхідна довідка з МРЕВ про те, що це перший продаж в році. Також обов'язковим є згода (нотаріальне) або присутність дружини (-га) власника (-іци).
  2. Держ. мито: 5% від суми оцінки.
  3. Послуги нотаріуса: 700 грн.
  4. Оцінка транспортного засобу сертифікованим оцінювачем (якщо Ви не зробили її самостійно): 250 грн.

Час на оформлення: 30 хвилин (без проведення оцінки) або 1 годину (з проведенням оцінки).

Необхідні документи:

  • Техпаспорт на автомобіль і облікова картка ( "Облікова картка" - видається в МРЕВ при знятті машини з обліку).

Якщо техпаспорт старого зразка (ламінований), власник автомобіля отримує свій техпаспорт розрізаним, з відповідною відміткою ДАІ про зняття автомобіля з обліку всередині самого техпаспорта. Якщо техпаспорт нового зразка (пластиковий), то техпаспорт повертається з надрізаним куточком і видається облікова картка (на звичайному аркуші паперу).

  • Транзитні номера.
  • Акт оцінки транспортного засобу.
  • Цивільний паспорт, ідентифікаційний код та свідоцтво про шлюб (якщо складається) продавця.
  • Присутність подружжя продавця або її нотаріально завірену згоду.
  • Установчі документи юридичної особи (свідоцтво про держ. реєстрацію, статистика, 4-ОПП, статут, наказ про призначення директора, протокол зборів засновників (якщо у директора немає повноважень на продаж), довідка з реєстру юридичних осіб (можна отримати у нотаріуса)).

Якщо продавець автомобіля діє на підставі нотаріального доручення - її оригінал (із зазначенням в ній права продавати автомобіль і представляти інтереси в органах ДАІ).

Процедура оформлення:

Коли знайдений покупець, Ви телефонуєте нам для узгодження часу проведення операції, після чого знімаєте автомобіль з обліку в МРЕВ.

Для оформлення договору-купівлі продажу у Вас на руках вже повинна бути оцінка автомобіля. Провести оцінку Ви можете у нас на місці або у будь-якого сертифікованого оцінювача.

Покупець (директор або особа з нотаріальним дорученням на право здійснити покупку) і продавець приїжджають до нас. Після надання всіх зазначених документів, підписується і нотаріально посвідчується договір купівлі-продажу автомобіля.

Перед отриманням договору на руки, продавець автомобіля повинен сплатити податок з доходів фізичних осіб (реквізити ми надаємо) і пред'явити квитанцію про оплату.

Покупець ставить автомобіль на облік на своє ім'я, в МРЕВ за місцем своєї реєстрації, на підставі нотаріального договору купівлі-продажу, облікової картки і техпаспорта.

Угода завершена!

Послуги зі зняття автомобіля з обліку

Ми пропонуємо Вам максимально заощадити свої сили і час, звернувшись до нас з питання зняття автомобіля з обліку. Вся процедура займе 1 - 1,5 години, при Вашому мінімальної участі. Проводячи цю операцію десяток разів на день, ми накопичили солідний досвід, знання і зв'язку, які, в свою чергу, послужать Вам хорошу службу.

Зняття з обліку автомобіля для фізичної особи

Витрати на зняття автомобіля з обліку:

Офіційні платежі і збори в МРЕВ: близько 500 грн.

Транспортний збір (якщо немає квитанцій про сплату): залежить від віку та об'єму двигуна автомобіля.

Наші послуги: 600 грн.

Необхідні документи:

  1. свідоцтво про державну реєстрацію автомобіля (техпаспорт);
  2. державні номерні знаки;
  3. копії квитанцій про оплату транспортного збору за минулий і поточний рік (в разі їх відсутності, потрібно оплатити);
  4. оригінал паспорта та його копії (1,2 стор., 3,4 стор. - якщо вклеєне друге фото, прописка). Обов'язково
  5. має бути друге (третє) фото, якщо власник досяг 25-ти (45-ти) річного віку;
  6. довідка про присвоєння ідентифікаційного номера (ІПН);
  7. оригінал нотаріальної довіреності, якщо особа, що знімає автомобіль з обліку не власник (в довіреності обов'язково повинно бути вказано право знімати з обліку, представляти інтереси в органах ДАІ).

Якщо автомобіль був у кредиті, додатково надаються:

  1. кредитний договір (оригінал);
  2. довідка банку про повне погашення кредиту (оригінал);
  3. договір застави (оригінал).
  4. виписка нотаріуса з ДРОРМ (Державний реєстр обтяження рухомого майна).

Після зняття автомобіля з обліку, Ви отримуєте наступні документи:

Техпаспорт на автомобіль. Якщо техпаспорт старого зразка (ламінований), то він розрізається як книжка, і всередині проставляється відмітка МРЕВ про зняття автомобіля з обліку з печаткою. Якщо техпаспорт нового зразка (пластиковий), то його куточок надрізається і видається облікова картка (див. П.2).

Облікова картка. Видається тільки в разі, якщо техпаспорт пластиковий. Якщо транспортний засіб знімається з обліку в зв'язку з його продажем, в техпаспорті або обліковій картці робиться відмітка "Транспортний засіб знято з обліку для реалізації в межах України». УВАГА! Як облікова картка недійсна без техпаспорта, так і техпаспорт недійсний без облікової картки.

Транзитні номера.

Квитанція про оплату транспортного збору за поточний період.

Зняття з обліку автомобіля для юридичної особи

Витрати для юридичної особи на зняття автомобіля з обліку:

Офіційні платежі і збори в МРЕВ: близько 500 грн.

Транспортний збір (якщо немає квитанцій про сплату): залежить від віку та об'єму двигуна автомобіля.

Наші послуги: 600 грн.

Необхідні документи:

  1. свідоцтво про державну реєстрацію автомобіля (техпаспорт);
  2. державні номерні знаки;
  3. платіжний документ, що підтверджує оплату транспортного збору за минулий і поточний рік (в разі їх відсутності, потрібно оплатити);
  4. заяву про зняття автомобіля з обліку, завірене в МРЕВ за місцем реєстрації автогосподарства (якщо автогосподарства немає, за місцем реєстрації автомобіля в МРЕВ), і військкоматом (про відсутність візи військкомату можна пробувати домовлятися в МРЕВ);
  5. копія статуту підприємства, засвідчена печаткою підприємства;
  6. протокол зборів засновників про продаж автомобіля (якщо у керівника підприємства, згідно статуту, немає таких повноважень);
  7. наказ на зняття автомобіля з обліку;
  8. довіреність від підприємства на фізичну особу, яка буде знімати автомобіль з обліку (із зазначенням даних по автомобілю і зразка підпису довіреної особи);
  9. паспорт і код довіреної особи;

Якщо автомобіль був у кредиті, додатково надаються:

  1. кредитний договір (оригінал);
  2. довідка банку про повне погашення кредиту (оригінал);
  3. договір застави (оригінал).
  4. виписка нотаріуса з ДРОРМ (Державний реєстр обтяження рухомого майна).

Після зняття автомобіля з обліку, Ви отримуєте наступні документи:

Техпаспорт на автомобіль. Якщо техпаспорт старого зразка (ламінований), то він розрізається як книжка, і всередині проставляється відмітка МРЕВ про зняття автомобіля з обліку з печаткою. Якщо техпаспорт нового зразка (пластиковий), то його куточок надрізається і видається облікова картка (див. п.2).

Облікова картка. Видається тільки в разі, якщо техпаспорт пластиковий. Якщо транспортний засіб знімається з обліку в зв'язку з його продажем, в техпаспорті або обліковій картці робиться відмітка "Транспортний засіб знято з обліку для реалізації в межах України». УВАГА! Як облікова картка недійсна без техпаспорта, так і техпаспорт недійсний без облікової картки.

Транзитні номера.

Квитанція про оплату транспортного збору за поточний період.

Послуги з постановки автомобіля на облік

Після оформлення купівлі-продажу автомобіля, його необхідно поставити на облік (провести державну реєстрацію). Ми пропонуємо Вам максимально заощадити свої сили і час, звернувшись до нас з питання постановки автомобіля на облік. Вся процедура займе 1,5 - 2 години, при Вашому мінімальної участі. Проводячи цю операцію десяток разів на день, ми накопичили солідний досвід, знання і зв'язку, які, в свою чергу, послужать Вам хорошу службу.

Постановка на облік автомобіля для фізичної особи

Витрати на постановку автомобіля на облік:

  1. Збір до Пенсійного фонду: 3% від експертної оцінки автомобіля.
  2. Офіційні платежі і збори в МРЕВ: близько 1350 грн (без урахування техогляду і страхування ЦВ).
  3. Транспортний збір (оплачується за період до кінця календарного року): залежить від віку та об'єму двигуна автомобіля.

Наші послуги: 600 грн.

Необхідні документи:

  1. документ, що узаконює купівлю автомобіля (довідка-рахунок або нотаріальний договір купівлі-продажу);
  2. паспорт та ідентифікаційний код нового власника автомобіля;
  3. транзитні номери (червоні), отримані при знятті автомобіля з обліку або при виписці довідки-рахунок;
  4. старий техпаспорт і виписку про зняття автомобіля з обліку (облікова картка);

Після постановки автомобіля на облік, Ви отримуєте наступні документи:

  1. Новий техпаспорт на автомобіль.
  2. Державні номерні знаки.
  3. Квитанції про сплату транспортного збору.

Чим погана генеральна довіреність?

У зв'язку з забороною продаж автомобілів за біржовими договорами, багато людей почали розглядати варіант оформлення даної процедури за допомогою генеральної довіреності. Вартість оформлення генеральної довіреності становить від 250 до 500 гривень. Дана цифра в кілька разів менше, ніж витрати на оформлення договору купівлі-продажу у нотаріуса або вартості послуг комісійних майданчиків.

Така економія вельми приваблива, хто ж не любить економити свої гроші? Але прислів'я «безкоштовний сир буває тільки в мишоловці» ще ніхто не відміняв. Купуючи автомобіль за генеральним дорученням, покупець несе серйозні ризики.

Для початку, розглянемо, що таке доручення:

Згідно глави 17 Цивільного кодексу України, довіреність - це документ, що дозволяє здійснювати довіреною особою дії від імені довірителя.

Генеральна довіреність на автомобіль може давати право продажу транспортного засобу. Однак продаж буде здійснюватися від імені власника автомобіля, зазначеного в технічному паспорті, і він може вимагати отримання грошей, отриманних від такого продажу. На практиці, звичайно, такий варіант видається нереальним. Але це тільки якщо довіреність виписувала нормальна людина, а не професійний шахрай або ціла їх група.

Також довіритель (власник автомобіля) має право в будь-який час, на свій розсуд, скасувати довіреність в односторонньому порядку, не попереджаючи довірену особу. Дане право гарантоване ст. 249 Цивільного кодексу України та скасування довіреності не може бути оскаржене. Можливо, покупець про це відразу не впізнає. Але якщо він захоче потім сам продати автомобіль, його чекає неприємний сюрприз - машину навіть не знімуть з обліку в МРЕВ. І вже тим більше не оформлять нову довіреність на нового покупця.

Ще одна малоприємна обставина - у разі загибелі довірителя, видана їм довіреність автоматично анулюється, а довірений автомобіль стає частиною спадщини і переходить у власність спадкоємців. Варто звернути увагу на те, що навіть після того, як була виписана генеральна довіреність на автомобіль, довіритель зберігає за собою всі права власника даного автомобіля.

Таким чином, в разі розгляду генеральної довіреності як альтернативи договором купівлі-продажу, нескладно помітити безліч недоліків такого оформлення. І хоча, в разі придбання автомобіля за генеральним дорученням можна заощадити серйозну суму грошей, покупець фактично набуває не сам автомобіль, а лише довіру справжнього власника.

Про нас.

Ми займається реалізацією автомобілів з 2007 року, накопичивши за цей час солідний досвід роботи. Наш автосалон зареєстрований у формі товариства з обмеженою відповідальністю і має офіційний дозвіл Департаменту ДАІ МВС України на реалізацію транспортних засобів та видачу довідок-рахунків.

У нашому розпорядженні за адресою м Дніпропетровськ, вул. Нижньодніпровська 15, є: офісне приміщення, відкритий заасфальтований демонстраційний майданчик з фасадною частиною, а також майданчик для зберігання автомобілів.

В рамках офісу працює нотаріус і експертний оцінювач.

Адреса: м. Днепропетровск, ул. Нижньодніпровська, 15

Тел .: (063) 798-0177, (063) 798-0018

Час роботи: з 9.00 - 19.00

Популярні марки і моделі
VW

PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran

Ford

FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape

BMW

X1X3X53 series

Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki

VitaraSx4

Kia

SportageSorentoNiro

Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault

DusterCapturMeganeSanderoLogan

Peugeot

2083083008

Skoda

RapidOctaviaKodiaqKaroq

Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota

CorollaCamryRAV 4

.