© 2025 Автобазар™- Купити нове авто або продати бу з пробігом в Україні
ДИРБОРН, штат Мічиган, 13 грудня 2013 року — У 2014 році споживачі переоцінять своє ставлення до технологій, шукаючи компроміс між необхідністю постійно залишатися на зв’язку та новим розумінням якісного проведення часу офф-лайн. Про це йдеться у другому щорічному звіті про аналіз тенденцій, підготовленому компанією Ford (Ford Trends Research).
Звіт під назвою «Погляд у майбутнє з Ford 2014» виокремлює 10 світових тенденцій споживчих уподобань у наступному році.
Погляд у майбутнє з Ford
Компанія Ford відслідковує зрушення у соціальній, технологічній, економічній, екологічній та політичний сферах, підходячи до розуміння того, що рухає погляди та поведінку споживача, і як ці погляди та поведінка можуть вплинути на автомобільну промисловість. Цінна інформація, сформульована у звіті про аналіз тенденцій, використовується дизайнерами, інженерами та учасниками ринку Ford для створення майбутньої продукції та послуг компанії.
Звіт «Погляд у майбутнє з Ford 2014» зосереджений на великій кількості мікротрендів, що впливають на бізнес і споживачів. Зібрані дані відображають багаторічні якісні та кількісні дослідження, а також співпрацю з ідейними лідерами зі всього світу.
10 тенденцій для 2014 року
До 10 тенденцій, що на думку спеціалістів Ford впливатимуть на споживачів і бренди у 2014 році, увійшли:
PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran
FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape
X1X3X53 series
6CX-9CX-5
VitaraSx4
SportageSorentoNiro
ASXOutlanderPajero Sport
DusterCapturMeganeSanderoLogan
2083083008
RapidOctaviaKodiaqKaroq
SGLACLA
CorollaCamryRAV 4
© 2025 Автобазар™- Купити нове авто або продати бу з пробігом в Україні