© 2025 Автобазар™- Купити нове авто або продати бу з пробігом в Україні

Колеса автомобіля повинні мати жорстке з'єднання з кузовом і зберігати при цьому рухливість. Щоб досягти цього, колеса кріпляться за допомогою важелів. Вони є як у конструкції передньої підвіски, так і задньої. Ці деталі виготовляються зі звичайної сталі або сплавів, що володіють високими властивостями міцності. Останнім часом сталеві вироби витісняють алюмінієві важелі підвіски. Вони мають менший запас міцності, але при цьому мають багато переваг, починаючи від антикорозійних властивостей і закінчуючи невеликою вагою. Незалежно від матеріалу виготовлення, важелі з часом зношуються та потребують заміни.
Якщо на всіх колесах ці вироби відпрацювали термін, що рекомендується виробником, рекомендується купити комплект важелів для обох підвісок, навіть якщо пошкодження отримав тільки один з них. Зробити це можна на сторінці інтернет-магазину Japan-Cars. Розглянемо, за якими ознаками можна визначити критичність зношування деталей.
Такі вироби класифікують залежно від їхнього розташування, форми та спрямованості. Зокрема, вони бувають:
Найпростіший варіант – важіль з двома точками кріплення. Найбільшого поширення набули вироби виконані у формі букв Н або А.
Що стосується спрямованості, вони бувають поздовжні та поперечні. Поздовжній важіль підвіски встановлюється рухом автомобіля, другий тип — перпендикулярно руху. Незалежно від кількості точок кріплення та форми, всі вироби виготовляються із сталі та алюмінію. Високоміцні сплави використовують рідше, оскільки їх вартість набагато вища.
Незважаючи на те, що такі деталі мають певний термін служби, часто вони виходять з ладу раніше часу. Це зумовлено перевищенням максимально допустимого навантаження, коли колесо підстрибує на нерівностях або потрапляє до ями на великій швидкості. З цієї причини кожен важіль задньої підвіски або передньої деформується, тому що втрачає якості міцності через появу мікротріщин. Визначити такий знос можна за такими ознаками:
Не всі перераховані вище ознаки можуть свідчити про знос важелів, тому що такі ж симптоми мають й інші деталі підвіски при критичному зносі. Визначити, який важіль підвіски має критичний зношування, можна на спеціальному діагностичному стенді в автосервісі. Діагностика дозволяє з'ясувати ступінь вироблення деталей всієї підвіски загалом. Тому часто разом із важелями змінюються й інші елементи ходової частини.
Відразу слід зазначити, що ці деталі необхідно комплексно змінювати в конструкції задньої або передньої підвіски на обох колесах. Це зумовлено тим, що буде складно відрегулювати механізм, якщо на одному колесі встановлений новий важіль підвіски, а на іншому - вже має певний знос. Це негативно позначиться на курсовій стійкості автомобіля, а відрегулювати розвал-сходження стане важче.
Також слід зазначити, не важливо, чи змінюються важелі передньої підвіски або задньої, вони повинні бути виготовлені з такого ж матеріалу, що і на протилежній колісній осі, адже у кожного матеріалу індивідуальні технічні характеристики.
PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran
FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape
X1X3X53 series
6CX-9CX-5
VitaraSx4
SportageSorentoNiro
ASXOutlanderPajero Sport
DusterCapturMeganeSanderoLogan
2083083008
RapidOctaviaKodiaqKaroq
SGLACLA
CorollaCamryRAV 4
© 2025 Автобазар™- Купити нове авто або продати бу з пробігом в Україні