© 2025 Автобазар™- Купити нове авто або продати бу з пробігом в Україні
• Дизайн Mustang 2015 було повністю оновлено, але зі збереженням характерних рис цієї моделі
• Після вибору варіанту дизайну почалася робота над удосконаленням ліній в усьому новому Mustang; кінцевий результат було вперше показано у грудні 2013 року
ДІРБОРН, Мічиган, Вересень 2014 — Шанс переосмислити такий культовий витвір, як Ford Mustang, — це завжди хвилююча перспектива для дизайнера автомобілів. А зробити це для п’ятдесятої річниці цього славетного зарядженого Ford — це нагода, що випадає в житті один раз.
У середині 2009 року, коли компанія Ford випускала значно оновлений Ford Mustang п’ятого покоління, дизайнери, інженери та маркетологи компанії зосередили увагу на новому завданні: створенні дизайну, що вбере в себе понад п’ять десятиліть безперервного розроблення та виробництва Mustang.
«Люди в Ford вважають Mustang серцем і душею компанії, — заявив Морей Каллум (Moray Callum), віце-президент із глобального дизайну Ford. — Ми довго обговорювали з колективом та клієнтами історію Mustang та її важливість для людей і прийшли до висновку, що нам потрібно рухатися далі, щоб створити сучасний дизайн, який би зберіг основну суть бренду».
Що є суттю Mustang?
Оскільки Mustang є чільною зарядженою моделлю Ford, його головні атрибути очевидні: задній привод у поєднанні зі звуком та потужністю двигуна V8 створюють те глибинне, інстинктивне відчуття, до якого звикли водії Mustang.
Привабливість, яку роками зберігає Mustang, частково пояснюється тим, як він поєднує стиль, потужність та повсякденну практичність завдяки своєму чотиримісному салону та місткому багажнику. Ці ознаки обов’язково мали залишитися в новому дизайні. Відштовхуючись від цих основних параметрів, дизайнери Ford визначили основу, з якою вони мали працювати, — приблизно так само, як і для моделі п’ятого покоління.
З погляду дизайну, складність полягала в розробленні автомобіля, що мав би сучасний вигляд, але при цьому однозначно сприймався як Mustang. Метою було створити Mustang з динамічними, енергійними лініями капота, точеними деталями кузова та спортивнішою поставою.
Початок процесу
Типова програма створення нового автомобіля розпочинається із завдання на розробку дизайну з переліком вимог та побажань до нового автомобіля. Але з огляду на 50 років безперервного розроблення та виробництва цієї моделі кожний дизайнер уже знав, що має бути на ескізі та як має виглядати Mustang.
На початку 2010 року було подано декілька сотень ескізів, що в тій чи іншій мірі включали багато характерних основних рис Mustang. Довгий капот/коротка середня частина кузова, динамічна решітка капота, капот, що нагадує ніс акули, полога лінії даху ззаду («фастбек»), бокові контури в формі хокейної ключки та три вертикальні ряди задніх ліхтарів — усе це було перероблено десятками способів.
Аналогічно, ескізи інтер’єру включали фірмову симетричну панель приладів із «бровами» та великими аналоговими покажчиками.
«Існує декілька ключових елементів, що втілюють суть Mustang. Як дизайнери, ми маємо вносити зміни до цих рис, вирішуючи, які зберегти, як переробити їх у сучасній манері та як об’єднати їх, щоби створити автомобіль, який негайно впізнають як Mustang, — додав Каллум. — Розглядаючи всі різноманітні варіанти Mustang за останні п’ятдесят років, ми бачимо, що деякі з цих рис з’являлися в певні роки та зникали в інші; але в результаті все одно виходив Mustang».
Можливо, найяскравішою з тих рис, що не ввійшли в кінцеву версію автомобіля, був профіль бортів кузова, що нагадував хокейну ключку. Багато з ранніх ескізів містили варіацію цього елемента дизайну, але зрештою було вирішено не включати його до готової моделі.
Упродовж 2011 року із сотень початкових ескізів було відібрано жменю пропозицій, які було втілено в вигляді першої партії глиняних моделей кузова, для оцінки цих варіантів у трьох вимірах. Після додаткової роботи на початку 2012 року у фінал вийшли лише три варіанти.
Дизайн Mustang 2015: вибір зроблено
Коли настало літо 2012 року, перетворення прототипу на серійну модель Mustang (як і під час розроблення попередніх поколінь цієї моделі) взяла на себе головна студія, розташована в Дірборні, штат Мічиган.
Дизайнери і творці глиняних та цифрових моделей провели безліч годин, удосконалюючи лінії та поверхні, що формують об’ємні борти кузова та потужні виступи, а також довгий капот з витягнутим вперед носом. З усіх цих деталей складається неповторна зовнішність та стиль Mustang.
Деталі, як-от форма чи розмір решітки та фар, було вдосконалено, а колію задніх коліс — розширено на 70 мм, завдяки чому постава автомобіля стала ще спортивнішою.
Щоб надати новому Mustang сучаснішу форму, було прибрано виступи на обох бамперах, використано суцільне скло для бокових вікон, а центральні дверні стійки було сховано за задніми боковими вікнами.
У салоні команда дизайнерів приділила особливу увагу співвідношенням різних елементів та допрацювала їх таким чином, щоб досягти ідеальної підгонки та якості складання. Джерелом натхнення для автора кінцевої версії дизайну стало крило літака, з двома «бровами», вирізаними з цього крила. Усі покажчики, прилади, перемикачі та інші елементи дизайну розміщено на крилі, й усе розташовано саме там, де потрібно, зовсім як у кабіні пілота. Перемикачі мають дуже ефектний вигляд на сучасній центральній консолі.
Дизайнери також використали сучасну світлотехніку в задній та передній частинах автомобіля. Світлодіоди, встановлені в задніх ліхтарях у формі трьох вузьких вертикальних смуг, дають м’яке та рівномірне розсіяне світло. Світлодіоди також використано для трьох світлових смужок біля ксенонових фар головного освітлення. Ці смужки нагадують ліхтарі аналогічної форми, зроблені суцільним блоком із нішами фар у першому Mustang, випущеному в 1965 р.
У ході розроблення форма нового Mustang пройшла вдвічі більше аеродинамічних випробувань, ніж будь-які попередні покоління Mustang.
Кабріолет
Кабріолет очевидно належить до того самого автомобільного сімейства, що й фастбек, але має чимало унікальних елементів кузова. Тонкі, але важливі відмінності в дизайні задньої частини кузова надають кабріолету свого цілісного образу.
У новому кабріолеті Mustang використано більше рівних ліній, про що свідчать піднесена та випрямлена мускулиста лінія задніх боковин кузова та змінені контури кришки багажника. Це додає дизайну оригінальності.
Кінцеву версію серійної моделі оновленого Ford Mustang шостого покоління було показано світу 5 грудня 2013 року. У салонах американських дилерів вона з’явиться восени цього року.
PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran
FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape
X1X3X53 series
6CX-9CX-5
VitaraSx4
SportageSorentoNiro
ASXOutlanderPajero Sport
DusterCapturMeganeSanderoLogan
2083083008
RapidOctaviaKodiaqKaroq
SGLACLA
CorollaCamryRAV 4
© 2025 Автобазар™- Купити нове авто або продати бу з пробігом в Україні