© 2025 Автобазар™- Купити нове авто або продати бу з пробігом в Україні
компанія Ford анонсувала цілком новий автомобіль Ford Focus RS, високопродуктивний дорожній автомобіль, який вперше представить інноваційну розробку підрозділу Ford Performance — повний привод All-Wheel-Drive з динамічною векторизацією крутного моменту Dynamic Torque Vectoring і надасть кращу у своєму класі швидкість на поворотах із неперевершеним задоволенням під час керування.
Автомобіль Focus RS оснащений спеціальним 2,3-літровим двигуном родини EcoBoost, розробленим для належної продуктивності при потужності понад 320 к.с., та є останнім транспортним засобом, який буде представлено в рамках продуктивної шаленої атаки компанії Ford, яка принесе більше ніж 12 продуктивних транспортних засобів для клієнтів по всьому світу протягом 2020 року.
Спортивний яскравий зовнішній дизайн, який забезпечує покращену аеродинаміку та систему охолодження, також автомобіль Focus RS пропонує нові для марки RS технології, включаючи систему підключення SYNC від компанії Ford Ford’s SYNC connectivity system.
«Цілком новий автомобіль Focus RS є дуже солідною машиною з високопродуктивною технологією та інноваційною розробкою, яка створює нові стандарти для отримання задоволення від керування», — сказав Радж Наїр, віце-президент із глобального розвитку продукції компанії Ford. «Лінійка автомобілів марки RS має славетну історію технічних відкриттів, які пішли на користь всім клієнтам компанії Ford та новий автомобіль Focus RS не є винятком».
Розроблений невеликою командою інженерів підрозділу Ford Performance у Європі та США, новий автомобіль третього покоління Focus RS є послідовником моделей, які були запущені в 2002 і 2009 роках. Це буде 30-ий автомобіль, який носитиме легендарний значок «RS», та є нащадком таких технологічних еталонів, як 16-клапанна модель Escort RS1600 1970 року, модель Sierra-RS Cosworth із турбонагнітачем 1985 року зі своєю радикальною аеродинамікою, та повноприводна модель Escort RS Cosworth 1992 року.
Цілком новий автомобіль Focus RS є першою в історії моделлю марки RS, яка буде продаватися по всьому світові та буде вироблятися для всіх ринків на заводі компанії Ford у місті Саарлуї, Німеччина, починаючи з кінця цього року.
«Новий автомобіль Focus RS відображає компанію Ford у її найбільшій пристрасті — інновацій, неперевершеного задоволення від керування і відмінної продуктивності, яка раніше була відзнакою лише дорогих продуктивних розкішних марок автомобілів та автомобілів із зовсім незвичайними якостями», — сказав Джим Фарлі, президент компанії Ford в Європі, Близькому Сході та в Африці. «Ми добре обізнані на стандартах, які ми поставили перед собою щодо продуктивності моделей RS протягом багатьох років, та будьте впевнені, що цей новий автомобіль переведе змагання на новий рівень».
Зірка джимхана та World Rallycross Кен Блок був запрошений в якості консультанта цілком нового автомобіля Focus RS та приєднався до команди підрозділу Ford Performance на попередньому показі у Кельні, Німеччина — місті, де в 1967 році разом з автомобілем Ford 15M RS народилася легенда марки RS.
Інноваційний повний привод, розроблений підрозділом Ford Performance, забезпечує неперевершену керованість.
Цілком новий автомобіль Focus RS використовує інноваційний повний привод із динамічною векторизацією крутного моменту для надання нового рівня можливостей керованості та отримання задоволення від керування, поєднуючи неперевершену тягу та зчеплення з незрівнянною спритністю та швидкістю на поворотах.
Система AWD розроблена компанією Ford базується на парних з’єднувачах з електронним керуванням на кожному боці заднього привод, керуючи переднім/заднім крутним моментом автомобіля, а також можуть контролювати розподіл поперечного крутного моменту на задню вісь, даючи можливість «векторизації крутного моменту», яка має сильний вплив на керованість і стійкість на поворотах.
Блок керування в задньому приводі безперервно змінює розподіл переднього/заднього та поперечного крутного моменту відповідно до поточної дорожньої ситуації, слідкує за вхідними сигналами від численних датчиків транспортного засобу 100 разів на секунду. Максимум 70 відсотків крутного моменту приводу можуть бути спрямовані на задню вісь. До 100 відсотків крутного моменту доступного на задню вісь можуть бути направлені на кожне з задніх коліс.
Під час поворотів, задній привод відводить крутний момент на зовнішнє заднє колесо, негайно орієнтуючись на вихідні сигнали, такі як кут повороту керма, поперечне прискорення, відхилення від напрямку руху та швидкості. Ця передача крутного моменту має ефект «керування» авто в напрямку повороту, досягаючи покращеного рівня віражу і стабільності, та фактично усуваючи недостатню обертальність.
Система AWD була налаштована так, щоб подавати виключне зчеплення за допомогою поперечного прискорення, та кращу в своєму класі швидкість на поворотах та прискорення за межами повороту.
«Система AWD є революційною технологією, яка здатна надавати можливість граничних поворотів та підтримувати керованість на межі», — сказав Дейв Перікак, директор глобального підрозділу Ford Performance. «Ми розвіяли міф про те, що хетчбеки з системою AWD не можуть надавати задоволення від керування, та створили автомобіль, який стане водночас і приємним сюрпризом, і винагородою».
Для досягнення оптимальної динаміки керування, система AWD була відкалібрована разом із електронною системою контролю стійкості автомобіля (car’s advanced Electronic Stability Control), зокрема системою контролю векторизації крутного моменту на основі гальм, яка працює паралельно з системою AWD.
Інші виняткові особливості шасі включають спортивну підвіску з коефіцієнтом жорсткості ресор втулки та стабілізатори, які є жорсткішими, ніж ті, що знаходяться в моделі Focus ST та амортизатори з двома режимами перемикання, які пропонують краще налаштування, в залежності від умов кермування. Ретельно налаштована електронна система підсилювання управління кермом, що працює в поєднанні з жорсткішою передньою конструкцією підвіски та короткими тягами, забезпечує зв’язне та чутливе управління кермом із неперевершеним почуттям.
«Моделі Focus ST та Fiesta ST показали, що ми можемо досягти спортивного стилю управління кермом із використанням системи EPAS, та модель RS просуває змагання ще на рівень вище. Ми вирішили надати заповзятливим водіям управління кермом, яке є дуже простим, точним та добре збалансованим», — додав Перікак.
Інженери компанії Ford працювали в тісному співробітництві з компанією Michelin, щоб запропонувати високопродуктивні шини 235/35 R19; стандартні шини Pilot Super Sport для щоденного використання; та — вперше на моделі RS — шини Pilot Sport Cup 2 для розширеної динаміки транспортного засобу на трасі; поставляються за бажанням клієнта.
Зовнішній дизайн авто було також розроблено для підтримки динамічних задач. Ретельна аеродинамічна оптимізація передньої частини авто, заднього спойлера та особливостей днища усуває підйомну силу, а остаточний дизайн забезпечує збалансовану продуктивність з нульовим підйомом передньої та задньої сторін для оптимальної керованості високою швидкістю та стабільністю.
Унікальна трансмісія для підвищеної продуктивності
Технологія EcoBoost від компанії Ford використовується в моделі Focus RS та майже в кожному новому транспортному засобі компанії Ford. Спеціально розроблений 2,3-літровий двигун родини EcoBoost має рівні потужності й крутного моменту, які перетворюються на вражаюче прискорення в поєднанні з винятковою тягою системи AWD.
Надаючи потужності понад 320 к.с., модель має повністю алюмінієвий чотирьохциліндровий 2,3-літровий двигун, яким оснащені нові автомобілі Mustang. Цей двигун, однак, було значно оновлено в рамках комплексу конструктивних змін.
Головка циліндра виготовляється з оновленого сплаву, здатного витримувати вищі температури та встановлюється на надійнішу прокладку головки циліндра з покращеною термічною стійкістю.
Охолодженню двигуна також було приділено першочергову. Інженери створили додатковий простір у передній частині транспортного засобу для розміщення значно більшого радіатора — найбільшого з тих, що колись встановлювалися в автомобілів Focus. Це забезпечує рівень охолодження, потрібний для використання в скадних умовах.
Ретельна робота з калібрування гарантувала забезпечення відмінного реагування блоку живлення з низьким рівнем із потужною тягою середнього класу, піднявши вільну кількість оборотів на вищий рівень, що досягає максимальної кількості в 6800 обертів на хвилину.
«Цей дуже особливий 2,3-літровий двигун родини EcoBoost надихатиме водіїв, оскільки вони відчуватимуть велику потужність, і винагородить їх, оскільки вони використовуватимуть його до межі — все це видається з хвилюючим звуком, який гарантовано викличе посмішку на вашому обличчі», — сказав Перікак.
Шестиступінчата механічна коробка передач була оптимізована для запальних водіїв та отримала коротший важіль перемикання передач, для забезпечення швидшого та точнішого переміщення. Також передача та зчеплення були покращені сильнішими компонентами, щоб впоратися зі збільшенням вихідного крутного моменту двигуна.
Високопродуктивний дизайн для приголомшливого зовнішнього вигляду з оптимальними функціями
Зовнішній вигляд автомобіля Focus RS є одночасно яскравим та функціональним, з потужнішим та сильним характером. Дизайнери працювали в тісному співробітництві з підрозділом Ford Performance для того, щоб впевнитися, що були досягнуті необхідні функціональні властивості, зосередивши увагу на аеродинамічній притискній силі та балансі забезпеченому завдяки дизайну, а також на потребах охолодження силового агрегату та гальм.
«Це остання модель автомобіля Focus, вона має приголомшливий вигляд та повністю відповідає цілям», — сказав Джоел Піесковскі, директор з дизайну компанії Ford of Europe. «Моделі RS завжди були вражаючими, високопродуктивними автомобілями, в яких функціонування має першорядне значення. Новий автомобіль Focus RS залишається вірним цій традиції».
Базуючись на новій серії Focus, модель RС має потужний новий зовнішній вигляд. Широка, міцна стійка підкреслюється нижніми крилами та великими бічними отворами з кожного боку автомобіля, які живлять канали охолодження гальм та приховують вертикально встановлені протитуманні фари.
Особливий спойлер на задній частині даху кабіни ретельно поєднаний з силуетом автомобіля через пофарбовані в колір кузова бічні панелі з ледве помітним зображенням логотипу RS.
Динамічний бічний профіль виділяється рельєфним порогом та підкресленими колісними арками, які приховують 19-дюймові диски моделі RS. Дизайн надає додаткову міцність та ударостійкість та водночас полегшує конструкцію коліс.
Стандартні ударостійкі біксенонові фари, як ближні, так і дальні, пропонують систему адаптивного освітлення, яка регулює інтенсивність та кут променів фар залежно від швидкості транспортного засобу, кута повороту керма та відстані до об’єктів для оптимального освітлення. Клієнти також можуть налаштувати технологію автоматичного гальмування в останньому місті зупинки Active City Stop, яка працює на швидкостях до 50 км на годину (31 миля на годину).
Для клієнтів у Європі та Азії на вибір пропонуються сидіння з панелями виконаними з тканини зі справжнього автоспортивного мікроволокна та підписом «RS Recaro» на сидінні.
Зовнішній вигляд вирізняється розташуванням елементів управління автомобілем Focus та простішим, інтуїтивно зрозумілішим дизайном. Система підключення SYNC забезпечує доступ до аудіо, навігації, клімат-контролю та мобільного телефону через голосове керування, а також через 8-дюймовий кольоровий сенсорний екран із високою роздільною здатністю. Прості голосові команди, такі як «Знайти гоночну трасу» дозволяють власникам автомобіля RS миттєво отримувати напрямки до найближчого громадського автодрому. Система SYNC також може бути пов’язана з камерою заднього виду для контролю дистанції при паркуванні, а також з акустичною системою відмінної якості від компанії Sony з 10-динаміками, включаючи сабвуфер.
Враження від керування RS посилюється новим кермом із плоскою нижньою поверхнею з шкіряним м’яким на дотик ободом, педалями зі сплаву та унікальними зображеннями інструментів всередині панелі приладів. Додатковий ряд датчиків над центральною консоллю показує дані тиску турбонагнітача, температуру та тиск масла.
По всьому салону характерна блакитна тема моделі RS повторюється через строчки на сидіннях, кермі, килимках та внутрішній обробці салону автомобіля, через кольорову графіку на механізмах перемикання передач, та через логотип RS, який з гордістю розташовується на сидіннях, кермі та на дверних накладках на підніжці.
Чотири яскраві кольори кузова включають Nitrous Blue, а також кольори Stealth Grey, Shadow Black and Frozen White. Автомобіль, який презентували у місті Кельн, мав так само спеціальний колір Liquid Blue , який вперше з’явився на новій моделі Ford GT, яку було показано минулого місяця на Північноамериканському Міжнародному Автошоу.
Багаті традиції інновацій та продуктивності
Із того дня, як перші моделі Ford RS вийшли на дорогу, марка RS була важливою складовою компанії Ford, забезпечуючи технічні інновації та продуктивність на дорозі та на трасі. Починаючи з перших днів успіху компанії у Rally Sport, перші моделі RS прославилися передовими технологіями та задоволенням від керування.
«Цілком новий автомобіль Focus RS залишається вірним основним принципам моделі RS — інноваційним розробкам та високій продуктивності. Запальні прихильники керування завжди прагнули володіти транспортним засобом моделі RS, та це є традицією, яка надихає всіх у компанії Ford», — сказав Джо Бакай, віце-президент з розробки двигунів, компанії Ford of Europe.
Протягом багатьох років моделі RS незмінно першими представляють інноваційні продуктивні технології — від потужних атмосферних трансмісій і трансмісій з турбонагнітачем та складних аеродинамічних засобів до передових трансмісій з переднім та повним приводом.
Транспортні засоби, які першими представили технологію AWD, включають модель RS200 1984 року з зовсім незвичайними якостями — центральним розташуванням двигуна, вона була розроблена для ралі групи «Б» (Group B), модель Sierra RS Cosworth 4×4 1990 року, захоплюючу модель Escort RS Cosworth та модель Escort RS2000 4×4 1994 року.
Оригінальна модель 215 PS Focus RS 2002 року відрізняється 2,0-літровим двигуном із турбонагнітачем та передовим диференціалом із підвищеним внутрішнім тертям. Друге покоління моделей починається з моделі 305 PS завдяки її переднім колесам із інноваційною конструкцією підвіски RevoKnuckle.
PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran
FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape
X1X3X53 series
6CX-9CX-5
VitaraSx4
SportageSorentoNiro
ASXOutlanderPajero Sport
DusterCapturMeganeSanderoLogan
2083083008
RapidOctaviaKodiaqKaroq
SGLACLA
CorollaCamryRAV 4
© 2025 Автобазар™- Купити нове авто або продати бу з пробігом в Україні