НовостьБільше потужності, знижений рівень викидів CO2, 8-ступінчата коробка передач та удосконалений інтер'єр для Range Rover Sport у 2012 році

Більше потужності, знижений рівень викидів CO2, 8-ступінчата коробка передач та удосконалений інтер'єр для Range Rover Sport у 2012 році

9:47, июля 7, 2011

• У більш потужній версії 3-літрового дизеля кількість кінських сил було збільшено до 256

• Значне зниження рівня викидів CO2 для гами дизелів, що відповідають нормі Євро-5

• Нова 8-ступінчата автоматична коробка передач ZF з поворотним селектором та пелюстковими клавішами-перемикачами

• Новинка – сенсорний екран Dual View (з подвійним зображенням)

• Бездротова технологія WhiteFireTM доповнює розважальну систему для пасажирів задніх сидінь

• Впровадження архітектури електрообладнання MOST Gen 2.1

• Потужність 825 Вт для аудіосистеми Premium Harmon Kardon LOGIC 7

• Система голосового керування «Say What You See»

• Нові двері багажного відділення з електроприводом

• Оновлені варіанти інтер'єру та удосконалений дизайн для Autobiography і Limited Edition

  У надзвичайних 3-літрових дизельних двигунах V6 культового Range Rover Sport, оновленого для 2012 року, було поліпшено робочі показники: знижено рівень викиду CO2, зменшено витрату пального та збільшено потужність. Потужність версії, що раніше виробляла 245 к. с., виросла до 256 к. с., а рівень викиду CO2 впав з 243 до 230 г/км. А для версії початкового рівня (211 к. с.) зниження викиду CO2, досягнуте завдяки використанню системи впорскування з низькою витратою пального, було ще значнішим – з 243 до 224 г/км.

  Цими нововведеннями двигуни частково завдячують новій високоефективній автоматичній коробці передач ZF 8HP70, що поєднує в собі плавне перемикання передач та зниження витрати пального. Споживання пального у мішаному циклі для двигуна потужністю 211 к. с. було зменшено з 9,2 до 8,5 л/100 км, а для версії потужністю 256 к. с. – з 9,2 до 8,8 л/100 км. Разом з новою 8-ступінчатою коробкою передач на Range Rover Sport тепер встановлюється поворотний селектор та розміщені на кермі пелюсткові клавіші-перемикачі.

 Фантастична версія 5.0 LR-V8 Supercharged у 2012 році залишиться без змін, продовжуючи пропонувати солідну потужність і вражаючий комфорт.

  Усі версії, що відповідають нормі Євро-5, оснащено дизельним сажовим фільтром (DPF), що робить їх одними з найбільш екологічно чистих дизелів на ринку.

  Ті європейські ринки та країни, де ще діє норма Євро-4, отримають поточну версію двигуна LR-SDV6 3.0 (245 к. с.), разом з якою встановлюється досконала 6-ступінчата автоматична коробка передач з режимом Command Shift.

  Дизайн і комплектація теж піднялися на новий рівень: змінились кольори певних зовнішніх деталей, додано нові комбінації кольорів інтер'єру для Autobiography Sport і Limited Edition. У 2012 році на більшості ринків у всіх версіях моделі з'являться нові двері багажного відділення з електроприводом, що дозволить водіям задавати бажану висоту підйому дверей.

  Range Rover Sport буде вперше оснащено 7-дюймовим сенсорним екраном нового покоління з функцією Dual View (функція пропонуватиметься за окрему плату). Така технологія дозволяє водію зчитувати з екрана навігаційну інформацію, а пасажиру одночасно дивитися DVD на тому самому екрані. Розважальний комплекс для пасажирів задніх сидінь було поліпшено доданням безпроводової технології WhiteFireTM.

  Значні зміни було внесено до робочих характеристик аудіосистем Hi-ICE і Premium, які були вдосконалені за рахунок впровадження архітектури MOST Gen 2.1. В оснащеній 17 динаміками Premium Harmon Kardon LOGIC 7 це дозволило збільшити потужність до вражаючого значення – 825 Вт.  Нова система голосового керування «Say What You See», застосована у системах преміум, допомагає водію вивчити команди за допомогою покрокових підказок на екрані і дозволяє використовувати скорочені усні команди.

  «Поліпшення, внесені до 2012 Range Rover Sport, збережуть його статус найбільш економічного та динамічного високопотужного SUV серед наявних на ринку. Завдяки підвищеній ефективності дизелів, зниженню кількості шкідливих вихлопів та появі цікавих нових особливостей і функцій Range Rover Sport підтримує свою репутацію потужного і комфортного автомобіля»,– зазначив Джон Едвардз, директор бренду Land Rover на міжнародному рівні.

    2012: більше потужності, менше викидів

   Оновлена версія початкового рівня  для дизеля 3.0 LR-TDV6 виробляє 211 к. с. при 4000 об/хв і 520 Нм при 2000 об/хв. При цьому рівень викиду CO2 було знижено з 243 до 224 г/км, частково завдяки впровадженню нової системи впорскування з низькою витратою пального. Потужність версії, що раніше виробляла 245 к. с., збільшилась до 256 к. с. при 4000 об/хв. Максимальний крутний момент становить 600 Нм на частоті 2000 об/хв, а рівень CO2 знизився з 243  до 230 г/км.

  Обидва варіанти 3-літрового дизельного двигуна обладнано однаковою системою паралельно-послідовного турбонаддуву. Чутливість двигуна до зміни положення дроселя вражає: максимальний крутний момент виробляється вже на частоті 2500 об/хв. Цей дизель об'ємом 3,0 л може значно обігнати своїх конкурентів за рахунок того, що з обертів холостого ходу він розвиває крутний момент 500 Нм лише за 500 мілісекунд. Це означає, що водії моментально отримують у своє розпорядження 83 відсотки максимального крутного моменту. Коли систему паралельно-послідовного турбонаддуву було представлено у 2010 році, її першою в світі серед аналогів було встановлено на V-подібному двигуні. Два турбонасичувачі працюють послідовно, забезпечуючи найбільший у класі крутний момент на низькій частоті та значно поліпшуючи динаміку на високій частоті.

   Експлуатація автомобіля з працюючим турбонасичувачем вимагає тиску від вихлопної системи, створюючи цим насосні втрати у двигуні та збільшуючи витрату пального. Щоб звести до мінімуму цей наслідок, клапани ізолюють другорядний турбонасичувач від потоку вихлопних газів та впускного каналу двигуна, коли турбонасичувач непотрібний. Зрівняльна трубка, яка з’єднує два колектори, дозволяє газу з обох колекторів надходити через основний турбонасичувач. Середній за розмірами турбонасичувач змінюваної геометрії активно використовується більшу частину часу під час середнього прискорення та до досягнення високої швидкості, характерної для автомагістралей; він працює без відчутних турбоям. Ця система є ефективнішою, ніж стандартний послідовний наддув, в якому менший основний турбонасичувач збільшує насосні втрати.

   Цей 3-літровий дизель установив нові стандарти звукового комфорту та паливної економічності завдяки установленій у ньому системі впорскування пального «common rail» третього покоління. П'єзоелектричні форсунки, що працюють під тиском 2000 бар, розроблені так, щоб звести до мінімуму шум та одночасно максимально підвисити ефективність згоряння. Система працює в «режимі дозування», подаючи до форсунок лише необхідну кількість пального. Таким чином їй не потрібно повертати зайве пальне до бака, змушуючи насос марно витрачати енергію. Усі дизелі тепер оснащуються фільтром DPF та мають високотехнологічну систему EGR для зниження рівня викиду оксидів азоту.«Зміни, внесені до двигуна 3.0 LR-TDV6, роблять Range Rover Sport ще кращим автомобілем. Він продовжує демонструвати фантастичні динамічні якості, яких звикли очікувати покупці цієї моделі», - сказав Пол Вокер, головний інженер програми.

  Високоефективна автоматична коробка передач ZF 8HP70

 Надзвичайна коробка перемикання передач ZF 8HP70, що установлюється у версіях, які відповідають нормі Євро-5, працює чіткіше і швидше, ніж її аналоги, приносячи справжнє задоволення від керування. Крім того, вона знижує споживання пального і рівень викиду CO2 до небачено низьких значень. Вісім передач дозволяють використовувати ближчі за значенням передавальні числа і ширший загальний діапазон передач, тоді як вище передавальне число підвищувальної передачі чудово підходить для величезного крутного моменту 3.0 LR-SDV6, знижуючи витрату пального і викид CO2. Ефективність додатково підвищується за рахунок внутрішньої механічної конструкції 8HP70: одночасно можуть бути відкриті максимум дві внутрішні муфти.

   Коробка 8HP70 має безліч рис і функцій, спрямованих на зниження енергоспоживання. Система гідравлічного привода також є ефективнішою, оскільки гідравлічний насос забирає у двигуна менше енергії. Гідротрансформатор відкалібровано так, щоб блокуватися на нижчих швидкостях та робочій температурі, знижуючи споживання пального і, знов-таки, дозволяючи повністю використати той високий крутний момент, який 3-літровий дизель розвиває вже на малих обертах. Система Transmission Idle Control легко переводить коробку в нейтральне положення, коли автомобіль нерухомий і двигун працює вхолосту при положенні селектора «Drive», зменшуючи навантаження на двигун і заощаджуючи пальне. До того ж, 8HP70 є інтелектуальною системою. У спеку ця коробка передач обирає нижчу передачу, що змушує двигун і насоси кондиціонера повітря працювати спритніше і швидко охолодити салон. У стужу вона змушує двигун працювати швидше, щоб скоротити час, необхідний для прогрівання, і зменшити кількість токсичних вихлопів.

  Але 8HP70 не лише допомагає знизити рівень викиду CO2, але й поліпшує динаміку автомобіля. Перехід на іншу передачу виконується за якісь 200 мілісекунд, без відчутних перебоїв у передаванні крутного моменту. За плавністю роботи ця коробка не поступається двомуфтовій коробці і при цьому робить керування автомобілем більш цікавим і захоплюючим. 8HP70 зіставляє частоту обертання двигуна з частотою обертання своєї турбіни в очікуванні переходу на нижчу передачу, щоб забезпечити абсолютно плавний перехід від одного передавального числа до іншого. До того ж, підвищену плавність при перемиканні забезпечують ближчі за значенням передавальні числа.

   Система Driver Type Detection відстежує дії водія та роботу автомобільних систем, змінюючи реакцію коробки передач залежно від манери керування водія, тоді як система Curve Detection стежить за тим, щоб коробка не здійснювала невчасних і незручних для водія переходів на вищу передачу і залишалася на тій самій передачі під час проходження автомобілем серії поворотів. Коробка також фіксує ті моменти, коли водій натискає педаль гальма, та ступінь вповільнення руху, і на основі цих даних вирішує, яку передачу обрати для входу в поворот і виходу з нього. Для перемикання на нижчу передачу 8HP70 не обов’язково поступово переходити з передачі на передачу – ця коробка за необхідності може пропускати до шести передавальних чисел, що значно пришвидшує реакцію автомобіля під час підготовки до виконання обгону.

   До засобів керування для водія відносяться розміщені на кермі пелюсткові перемикачі (стандартне обладнання), які дозволяють водію вручну переключатися між передачами. Важіль CommandShift було замінено поворотним селектором для вибору режимів «Park», «Reverse», «Neutral», «Drive» або «Sport», останній з яких оптимізує швидкість реакцій коробки передач, забезпечуючи максимальне прискорення, поліпшену реакцію і чіткіше перемикання на вищу передачу. Рукоятка селектора не виступає над поверхнею центральної консолі, коли запалювання вимкнено, і піднімається вгору, коли запалювання вмикають. Щоб водій не переплутав два схожі перемикачі, круглий перемикач Terrain Response замінили новим оптимізованим перемикачем Terrain Response. «Нова 8-ступінчата коробка передач є ідеальною парою для нашого трилітрового дизеля. Додаткові передавальні числа в поєднанні з функцією пропуску передач дають можливість завжди використовувати оптимальний діапазон обертів двигуна», – сказав Пол Вокер, головний інженер програми.

   Два бензинові двигуни – обладнаний компресором 5.0 LR-V8 та атмосферний 5.0 LR-V8 – залишаються лідерами

   Надзвичайні бензинові двигуни 5.0 LR-V8 Land Rover у 2012 році продовжують очолювати гаму двигунів Range Rover Sport. Версія з компресором розвиває потужність 510 к. с. і крутний момент 625 Нм, а атмосферна версія – 375 к. с. і 510 Нм. Коли їх було випущено, вони встановили нові стандарти у галузі конструювання двигунів завдяки застосуванню нововведень, що поліпшили як динаміку, так і економічність. Незважаючи на чудові показники потужності і крутного моменту, 5.0 LR-V8 з атмосферним наддувом задовольняє вимоги Євро-5 та ULEV 2 і має вражаюче низький рівень викиду CO2 – 327 г/км. Версія з компресором теж працює надзвичайно ефективно: її рівень викиду CO2 складає лише 348 г/км.

  Центрально встановлена система впорскування пального, яка має велику кількість отворів і направлене розпилення, подає пальне під тиском до 150 бар безпосередньо до кожного циліндра. Форсунки розташовано так, щоб подавати пального точно до центру камери згоряння, що робить утворення паливоповітряної суміші максимально ефективним та забезпечує чіткий контроль згоряння. Ефекти охолодження заряду системи безпосереднього впорскування пального дозволяють досягти високого коефіцієнту стиснення 11,5:1, що додатково підвищує ефективність роботи двигуна. Під час фази прогрівання двигуна система згоряння застосовує програми режиму багатоточкового впорскування, щоб створити на 50 відсотків більше тепла для швидкого прогрівання каталітичного нейтралізатора та значного зниження токсичності вихлопу.

   У двигуні з компресором використовується компресор типу «twin-vortex» (TVS) шостого покоління, який нагнітає повітря через два інтеркулери, що охолоджуються за допомогою свого власного охолоджувального контуру. Ротор з великим кутом нахилу підвищує термодинамічний коефіцієнт корисної дії компресора й усуває характерне для компресорів вищання, роблячи роботу цього пристрою майже безшумною. Повітря подається крізь два повітряні резервуари, що знижують витік повітря та працюють з високою ефективністю. Що стосується механічної конструкції, то новий компресор та його інтеркулери було компактно розміщено у V-подібній конфігурації двигуна, зменшивши цим його висоту.

  В автомобілі застосовано низку інших рішень, у тому числі регулювання газорозподілу, яке приводиться в дію крутним моментом, на всіх чотирьох розподільних валах. Це новинка для автогалузі. На відміну від стандартних систем, ці пристрої приводяться в дію позитивним і негативним крутними моментами, згенерованими відкриттям і закриттям клапанів, і не залежать від тиску оливи. Це знижує витрату пального. Крутний момент і потужність також оптимізуються регульованим впускним колектором, що змінює довжину своїх восьми впускних трактів.

   Колектор перемикається між трактом завдовжки 680 мм, який використовується для вироблення високого крутного моменту на низьких обертах, та трактом завдовжки 350 мм, який дозволяє генерувати максимум потужності на високих обертах. Точне положення постійно оптимізується в усьому діапазоні обертів. Двигун також має спеціальну систему охолодження зі зворотним потоком, в якій охолоджувальна рідина протікає крізь головки циліндрів перед надходженням до блока. Це дозволяє головкам залишатися холоднішими, і поріг детонації підвищується, збільшуючи ефективність роботи двигуна. В атмосферному двигуні функція перемикання між профілями кулачків (CPS) обирає один з двох профілів: той, що краще підходить для роботи двигуна на низькій частоті обертів, або той, що збільшує висоту підйому для більш динамічної їзди. Це забезпечує Range Rover Sport надзвичайно високим крутним моментом на малих обертах, необхідним для подолання складного ґрунту, та дозволяє йому знову набрати швидкість, коли це дозволять умови.

   Водомасляний теплообмінник також передає тепло від охолоджувальної рідини до моторної оливи. Ці функції сприяють швидшому прогріванню двигуна, знижуючи кількість токсичних вихлопів. Та й салон прогрівається швидше. Втрати на тертя було зменшено шляхом використання діамантоподібного вуглецевого покриття (DLC) на деяких компонентах. Адаптивний регулятор тиску (PRV) масляного насоса допомагає оптимізувати тиск оливи, а застосування оливи нижчої в'язкості, 5W-20, додатково знижує паразитні втрати без скорочення терміну служби робочих деталей. «З'явившись у нашому модельному ряді у 2010 році, двигуни 5.0 LR-V8 стали і залишаються взірцями для двигунів інших виробників завдяки дивовижним динамічним характеристиками та високій ефективності. Як мотори для високопотужного SUV вони просто не знають рівних, що робить їх ідеальним вибором для Range Rover Sport», – сказав Маррей Діч, директор з програм Land Rover.

   6-ступінчата автоматична коробка передач – швидка реакція, чудовий комфорт

  У 2012 році в комбінації з обома бензиновими двигунами буде, як і раніше, встановлюватися 6-ступінчата автоматична коробка передач ZF HP28. Її характеристики було оптимізовано інженерами Land Rover, для того щоб перемикання передач у версії з будь-яким двигуном залишалося так само надзвичайно швидким і чітким. Чудові показники потужності і крутного моменту двигунів дозволяють активувати блокувальні муфти коробки передач набагато раніше для кожної передачі, зменшуючи проковзування гідротрансформатора й оптимізуючи цим витрату пального та рівень викиду CO2.

   Довершені шасі, підвіска та гальма

  Як стандартне обладнання версії Range Rover Sport, обладнаної двигуном 5.0 LR-V8 з компресором, та як опція для версії з дизелем 3.0 LR-TDV6 256 к. с. встановлюється система Adaptive Dynamics, що працює в тандемі з існуючою системою Dynamic Response. Якщо до комплектації входить Adaptive Dynamics, то технологія DampTronic Valve Technology™ заміняє звичайну систему амортизації та перевіряє тиск в амортизаторах 500 разів на секунду, постійно пристосовуючись до дорожніх умов та манери керування завдяки технології «активних» клапанів. Шасі доповнюється високоефективними гальмовими системами, до яких відносяться передні дискові гальма з чотирипоршневими супортами у дизельних модифікаціях та легкі алюмінієві шестипоршневі супорти Brembo у модифікаціях з компресором. Рейкове рульове керування з перемінним передавальним числом підвищує стійкість під час швидкого руху по автомагістралі та збільшує інформативність керма на звивистих дорогах. Динамічний характер шасі Range Rover Sport додатково підсилюється системою Roll Stability Control, яка реагує на повороти керма і пригальмовує окремі колеса у тому випадку, якщо існує ризик перекидання автомобіля.

   В автомобілі 2012 року позашляхові властивості залишаться найкращими в класі

  Коли йдеться про позашляхові властивості, бренд Land Rover залишається визнаним еталоном якості для інших виробників. У 2011 році було додано дві додаткові функції: Hill Start Assist і Gradient Acceleration Control.

  Hill Start Assistзберігає створений водієм гальмовий тиск достатньо довго для того, щоб запобігти відкочуванню автомобіля назад, поки водій переставляє ногу з педалі гальма на акселератор. Гальмо відключається через відповідний проміжок часу або тоді, коли двигун почне створювати достатньо крутного моменту для того, щоб автомобіль міг підніматися вгору вздовж схилу.  Функція Hill Start Assist перебуває у стані постійної готовності. Водій не може її активувати сам і не отримує жодних сигналів, що свідчили би про її роботу.

  Gradient Acceleration Controlслужить підстраховкою на крутих схилах, якщо водій не ввімкнув Hill Descent Control. Підвищуючи тиск у гальмовій системі, Gradient Acceleration Control вповільнює автомобіль до швидкості, заданої положенням педалі акселератора, якщо автомобіль спускається зі схилу в тому напрямку, якого бажає водій. Сюди відносяться і ті випадки, коли авто рухається вперед в режимі «Drive», і ті, коли воно їде заднім ходом з ввімкненою передачею заднього ходу. В інших випадках (наприклад, авто спускається вниз задом наперед при обраному режимі «Drive») Gradient Acceleration Control обмежує швидкість до 5 км/год протягом максимум 20 секунд, дозволяючи водію повернути собі контроль над автомобілем. «Ці нові функції розширюють вражаючі позашляхові можливості Range Rover Sport, зберігаючи захоплюючі враження від їзди по дорозі, які дарує це авто. Вони також дають додатковий рівень безпеки і комфорту для водіїв, які бажають дізнатися, на що дійсно спроможний їхній автомобіль», – сказав Нік Віл, менеджер з проектування автомобілів.

  Багажні двері з електроприводом – зручність і комфорт

  Для всіх версій моделі 2012 року на більшості ринків встановлюються нові двері багажного відділення з електроприводом. Для керування використовується кнопка на панелі приладів, брелоку або самих дверях. Щоб задати висоту підйому багажних дверей, надайте їм потрібне положення, натисніть кнопку та відпустіть її через 10 секунд. Висоту підйому можна змінювати, якщо це потрібно для зручності інших водіїв.

   Модернізація зовнішнього і внутрішнього дизайну в усіх версіях моделі

  Для  Range Rover Sport, Autobiography Sport і Limited Edition 2012 року було оновлено як дизайн кузова, так і інтер'єр.

  У Range Rover Sport було внесено зміни до графічних елементів багажних дверей, що допомогло створити новий оригінальний стиль, і додано блискуче чорне покриття Gloss Black для внутрішньої частини фар та обрамлення решітки радіатора. У версіях S і SE з'явилась решітка з покриттям Dark Atlas, а в HSE – Light Atlas. Для версії Supercharged (з компресором) тепер можна замовити легкосплавні 20-дюймові колісні диски кольору Sparkle Silver з блискучим лаковим покриттям. Решітка радіатора в цій версії має покриття Atlas. Limited Edition комплектується п'ятиспицевими колісними дисками Gloss Black з оздобленням Diamond Turned. Для 2012 року було оновлено інтер'єри версій Autobiography Sport і Limited Edition: асортимент оздоблення салону поповнився новим оздобленням стелі Ebony Morzine. Для всіх версій було внесено ледь помітні зміни до кольорового оформлення решітки та повітрозабирачів, емблем на капоті та буксирувальної петлі, а дверні ручки було пофарбовано в колір кузова.

 

Функціональність інформаційно-розважальних систем у 2012 році буде значно розширено

Впровадження архітектури MOST Gen 2.1 в інформаційно-розважальних системах Hi-ICE і Premium дозволило значно розширити функціональність Range Rover Sport 2012. З'явились підтримка аудіоформатів DVD у системах Hi-Line і Premium, сховище для аудіофайлів на жорсткому диску, Dual Tuner для забезпечення безперебійного сигналу, потокове відео на iPod і відео через USB, потокове аудіо через Bluetooth і два USB-порти, розміщені в кришці консолі. Розважальний комплекс для пасажирів задніх сидінь було поліпшено доданням безпроводової технології WhiteFireTM, яка включає безпроводові навушники. Система Hi-ICE Harman Kardon тепер має 11 динаміків (а не 9, як раніше), а її потужність було значно збільшено – з 240 Вт до 380 Вт.  Але найбільші зміни було внесено до Premium Harman Kardon LOGIC 7: кількість динаміків збільшено з 14 до 17, а потужність виросла з 480 Вт до неймовірної цифри - 825 Вт.

   Range Rover Sport буде вперше оснащено 7-дюймовим сенсорним екраном нового покоління з функцією Dual View. Dual View було представлено у 2010 році на Range Rover. Ця функція дозволяє водію зчитувати з екрана навігаційну інформацію, а пасажиру одночасно дивитися DVD на тому самому екрані.

  Навігаційні системи з жорстким диском включають канал автодорожніх повідомлень (Traffic Message Channel, TMC) і введення пункту призначення за допомогою голосових команд. Нова система голосового керування «Say What You See», застосована у системах преміум, допомагає водію вивчити команди за допомогою покрокових підказок на екрані і дозволяє використовувати скорочені усні команди. Крім того, для стоянкового обігрівача було додано новий семиденний таймер.

   Пакет Luxury

  За окрему плату для версії 3.0 TDV6 HSE також можна замовити пакет Luxury, що підніме комплектацію автомобіля майже до рівня версії Supercharged. Пакет включає контрастну строчку для окремих типів оббивки, 20-дюймові легкосплавні колісні диски, Premium ICE, розширений комплект шкіряного оздоблення, емблему HSE Luxury, підігрів керма та адаптивний круїз-контроль.

   e_TERRAIN TECHNOLOGIES поліпшують економічність та знижують викид CO2

   У новому Range Rover Sport є безліч систем і функцій, що служать для зниження витрати пального та рівня викиду CO2. Обидві версії дизеля LR-TDV6 3.0 з паралельно-послідовним турбонаддувом, 256 і 211 к. с., розроблено так, щоб досягти низького для свого класу показника витрати пального та збільшеного крутного моменту на низьких обертах.

  Система паралельно-послідовного турбонаддуву трилітрового дизеля здебільшого використовує більший, основний турбонасичувач. Менший, другорядний турбонасичувач залишається неактивним тоді, коли додаткова потужність непотрібна, зменшуючи цим насосні втрати та, як наслідок, витрату пального. Високоефективна система впорскування пального «common rail» з п'єзоелектричними форсунками та функцією дозування пального також значно поліпшує паливну економічність.

   Система безпосереднього впорскування пального високого тиску з направленим розпиленням, застосована в 5.0 LR-V8, оптимізує згоряння, а система регулювання фаз газорозподілу (лише для двигуна з атмосферним наддувом), зміна профілю кулачків та регульований впускний колектор спільно забезпечують оптимальну паливну економічність в усьому діапазоні обертів двигуна. Завдяки високотехнологічній системі охолодження двигун прогрівається швидше, що теж зменшує споживання пального. Крім того, важливу з точку зору економії роль виконують компоненти, що знижують втрати на тертя.

   В усіх двигунах було оптимізовано не лише паливну економічність, але й крутний момент на малих обертах, що дозволяє активувати муфту блокування автоматичних коробок передач  ZF 8HP70 і 6HP28 на нижчій частоті обертів. Це зменшує проковзування гідротрансформатора, що знижує як викид CO2, так і витрату пального. Більший крутний момент у нижчому діапазоні обертів також робить передачі довшими, що дозволяє заощаджувати пальне під час швидкої їзди по автомагістралі.

   Крім того, у Range Rover Sport  використовуються декілька інших функцій, спрямованих на економію та збереження енергії. Коли автомобіль стоїть на місці, кількість обертів холостого ходу двигуна 3.0 LR-TDV6 складає лише 710 об/хв, а 5.0 LR-V8 з компресором – 700 об/хв: споживається мінімум пального без погіршення плавності роботи двигуна або звукового комфорту. Система Intelligent Power Management включає «розумне» зарядження Smart Regenerative Charging, завдяки якому генератор (якщо це дозволяють умови) заряджає акумулятор тоді, коли це краще з точки зору економії: наприклад, коли автомобіль рухається накатом, а не розганяється.

  У передній частині кузова встановлено такі пристрої, як нижній спойлер та дефлектори для передніх коліс, що допомагають знизити аеродинамічний опір за рахунок збільшення швидкості потоку повітря, що проходить під днищем. Насос кондиціонера повітря приводиться в дію через муфту, яка відключається, коли кондиціонер не використовується, зменшуючи паразитні втрати та знижуючи витрату пального та рівень викиду CO2

Стислий огляд e_TERRAIN TECHNOLOGIES: 

• технологія двигуна EU5 LR-TDV6

• нова 8-ступінчата автоматична коробка передач ZF 8HP70 з поліпшеною економічністю

• передова технологія двигуна LR-V8 з компресором

• дизельні сажові фільтри на всіх версіях Range Rover Sport

• оптимізація калібрування двигунів

• мале число обертів холостого ходу двигуна

• знижене проковзування гідротрансформатора

• збільшений крутний момент, що дозволяє робити передачі довшими

• система Intelligent Power System Management, що включає функцію зарядження Smart Regenerative Charging

• муфта насоса кондиціонера повітря, що дозволяє знизити паразитні втрати

• поліпшені аеродинамічні якості.

*за попередніми оцінками виробника

www.landrover.ua

Популярні марки і моделі
VW

PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran

Ford

FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape

BMW

X1X3X53 series

Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki

VitaraSx4

Kia

SportageSorentoNiro

Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault

DusterCapturMeganeSanderoLogan

Peugeot

2083083008

Skoda

RapidOctaviaKodiaqKaroq

Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota

CorollaCamryRAV 4

.