СтатьиAVDtrade: від маленького магазину до національного постачальника автозапчастин

AVDtrade: від маленького магазину до національного постачальника автозапчастин

9:20, мая 30, 2025

Компанія AVDtrade вперше взяла участь у найбільшій виставці автомобільної індустрії в Україні AutoTechService 2025. Як компанія з невеликого магазину перетворилась на потужного національного дистриб’ютора автозапчастин, три головні причини чому варто обирати AVDtrade та які плани в компанії на найближче майбутнє – у нашому огляді.

5296778352507621650 (1).jpg

У 2003 році в Житомирі відкрився невеликий магазин автозапчастин розміром у 40 м², тепер — це один з провідних дистриб’юторів в Україні – компанія AVDtrade. У 2012 році компанія здійснила стратегічну трансформацію, змінивши профіль діяльності на оптову торгівлю та поставили собі за мету стати національним дистриб’ютором автозапчастин.

IMG_3228 (1).jpg

Генеральний директор компанії AVDtrade Андрій Дудинець

“Компанія AVDtrade – це компанія з Житомира і ми навіть десь пишаємось, коли говоримо, що: “ми хлопці з Житомира”. Компанія на ринку працює вже 13 років й має близько 300 чоловік персоналу. AVDtrade присутня у всіх регіонах України, ми покриваємо всю територію маршрутно-логістичної мережі, у кожному регіоні є представник компанії. В своєму портфелі ми маємо в наявності близько 80 тисяч різних товарів і маємо близько 100 брендів та прямих контрактів з виробниками автозапчастин. Ми є компанією, яка постійно вдосконалюється та розвивається і прагне певних інтеграцій. З 2024 року ми вступили в міжнародний закупівельний союз, який є одним з найбільших у світі”, – розповідає генеральний директор компанії AVDtrade Андрій Дудинець.

AVDtrade спеціалізується на продажі запчастин для європейських автомобілів. Компанія здійснює дистрибуцію автозапчастин, забезпечуючи близько 1500 оптових клієнтів, а також в якості розподільчого центру для забезпечення товаром свого роздрібного магазину. Тепер AVDtrade має широкий асортимент з десятків тисяч найменувань запчастин. Доставка необхідних деталей здійснюється у найкоротші терміни. А цього року компанія вперше стала учасником найбільшої виставки автомобільної індустрії в Україні.

“Ми, власне, були часто відвідувачами різноманітних виставок, особливо за кордоном, починаючи з 2014 року. В цьому році ми дійсно вперше приймаємо участь і маємо не один, а два стенди: власне компанії AVDtrade і нашої торгової марки Goodrem. Тут ми знаходимось в новій ролі, до нас приходять нові інсайди, ми бачимо, що ми зробили вірно, що невірно, отримуємо певний досвід. Переконаний, що щось зробили з першого разу відмінно, щось будемо робити інакше. А що найбільш приємно, то це коли до нас підходять наші клієнти і десь здивовані, кажуть: “О, супер, я радий бачити вас”. Тобто, ми десь мали певні “мосточки” комунікаційні з клієнтами, а це як для нас так і для клієнта, бачити нас тут – щось нове. Враження тільки позитивні, я думаю, ми і надалі будемо продовжувати брати участь у виставках, адже, у нас є прагнення ставати ближчими до клієнта і, відповідно, вибудовувати саму комунікацію більш інтенсивно”, – пояснює Андрій Дудинець.

Нині ринок автозапчастин в Україні зазнає суттєвих трансформацій, зумовлених як глобальними тенденціями, так і внутрішніми факторами. Компанія AVDtrade йде у ногу з часом та вже готується до певної трансформації ринку, зокрема, що стосується електрокарів.

IMG_3229 (1).jpg

“Щодо короткострокових перспектив, то ми бачимо впливові чинники, та сама війна вносить певні корективи, відповідно ми реагуємо на ці виклики. Ми бачимо, що багато населення виїхало з країни і здавалося б, що ринок має зменшуватися, і дистриб’ютори повинні адаптуватися, але є інші чинники, а це – зміна транспорту, падіння купівельної спроможності, відповідно якісь фактори впливають на збільшення ринку, а десь на зменшення. Якщо говорити про довгострокові тенденції ринку, то ми всі бачимо, що в нас на дорогах вже їздять електромобілі і їх стає дедалі більше, тобто, змінюється вся інфраструктура і екосистема, відповідно, змінюються не тільки дистриб’ютори, а й всі учасники, а це виробники автозапчастин, заправні станції, з’являється обладнання, яке дає змогу заряджати автомобіль. Ми так само підлаштовуємось, очікуємо електромобілі, готуємось до глобальних змін. У нас так само є досить розвинуті ланцюги постачання запчастин, ми працюємо як з усією Європою, так і з Китаєм та Індією”, – розповідає Андрій Дудинець.

AVDtrade вже понад 20 років формує нову якість на ринку автозапчастин в Україні. Її розвиток – це результат стратегічного підходу та безперервного вдосконалення сервісу. А це говорить про надійність та стабільність. Однією з головних переваг компанії генеральний директор називає вибудовування співпраці з клієнтами через цінності, якими керується компанія та її співробітники.

IMG_3221 (1).jpg

“Дуже багато дистриб’ютори міряються тими чи іншими перевагами. Хтось кращий в логістиці чи асортименті, чи з’явилась унікальна категорія, я б все таки сказав, що наша компанія трішки в іншій площині намагаємося вибудовувати наші конкурентні переваги і це більше у площині відносин з клієнтом. Це говорить про те, що ми компанія, яка вибудовує довготривалі відносини з клієнтом, відповідно для цього нам необхідно підлаштовувати наші цінності, цінності наших співробітників. Це мова про корпоративну культуру, це все впливає на взаємодію з клієнтами, як ми її вибудовуємо, а ми вибудовуємо її через цінності. Це про надійність, про стабільність. Ми намагаємось бути достатньо скромними, толерантними, але водночас амбіційними”, – зазначає Андрій Дудинець.

Після участі у виставці AVDtrade планує активно впроваджувати отриманий досвід у свою діяльність. Та вже зараз у компанії сформована стратегія подальшого розвитку, і наразі команда зосереджена на вдосконаленні операційної системи. Наступним кроком є зміцнення зв’язку з клієнтами — компанія прагне стати ще ближчою, зрозумілішою та доступнішою для своїх партнерів по всій Україні.

“В нас є стратегія діюча, якої ми притримуємось на сьогоднішній день. Є певний негативний досвід, знову ж таки, згідно із нашою стратегією, ми переходили на нове операційне програмне забезпечення і, скажімо, нас трошки “поштормило”, але ми відновилися, стабілізували роботу і наразі готуємось до стратегічних напрямків. Проектів у нас досить багато, якщо коротко – ми будемо ставати ближчими до клієнта і маємо вибудовувати нашу філіальну мережу і великий упор будемо робити на програмне забезпечення, на ІТ. Тобто, це те, куди рухається увесь світ і ми намагаємось не відставати”, – резюмує Андрій Дудинець.

IMG_3227 (1).jpg

Компанія AVDtrade — яскравий приклад того, як стратегічне мислення, якісний сервіс і орієнтація на клієнта здатні перетворити невеликий регіональний магазин на потужного гравця національного ринку. Завдяки широкому асортименту, оперативній логістиці та професійному підходу, AVDtrade не просто утримує позиції — вона активно задає темп у галузі. А участь у масштабних галузевих виставках та впровадження нових стратегічних рішень свідчать про амбітні плани компанії та постійний розвиток. AVDtrade не зупиняється на досягнутому, вона вдосконалюється, а попереду ще нові ринки, партнери та можливості.

AVDtrade – збираємо разом! Якісний ремонт починається з надійних автозапчастин.

Популярні марки і моделі
VW

PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran

Ford

FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape

BMW

X1X3X53 series

Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki

VitaraSx4

Kia

SportageSorentoNiro

Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault

DusterCapturMeganeSanderoLogan

Peugeot

2083083008

Skoda

RapidOctaviaKodiaqKaroq

Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota

CorollaCamryRAV 4

.