Опис Renault D18 2025
Комбінована дорожня машина призначена для цілорічної експлуатації для утримання міських доріг з асфальтним та цементобетонним покриттям. Автомобіль оснащений піскорозкидальним обладнанням для нанесення інертних матеріалів і реагентів на покриття доріг і тротуарів та встановленим сніговим відвалом.
Специфікація шасі Renault D18
Модель та найменування шасі - Reanult D18
Двигун - DTI8
Об’єм двигуна, л - 7.7
Потужність двигуна, к.с. - 280/206
КПП - Механічна або автоматична
Колісна формула - 4×2
Колісна база, мм - 3800
Шини - 295/80R22.5
Гальмівна система - Система гальмування з двома незалежними контурами, НSА, ABS, ASR, AFU
Тип кабіни - денна
Кількість місць - 3
Паливний бак, л - 215
Повна маса ТЗ, кг - 18000
ТЕХНІЧНІ ПАРАМЕТРИ САМОСКИДНОГО КУЗОВА
Габаритні розміри самоскиду, мм
- висота - 2980
- довжина - 6830
- ширина - 2469
Внутрішні розміри кузова, мм
- висота - 800
- довжина - 4500
- ширина - 2300
Місткість кузова, куб. м - 8,3
Висота бортів кузова, мм - 800
Матеріал днища/товщина, мм - Сталь STRENX, 4 мм
Матеріал боковин/товщина, мм - Сталь STRENX, 3 мм
Виробник гідравлічного циліндра - IPH (Penta), Італія
Вантажопідйомність, кг - 10 000
Бік вивантаження - задній/лівий/правий
Система відкривання бортів - універсальна (знизу вверх або зверху вниз)
Маса обладнання самоскиду, кг - 2 600
ПІСКОРОЗКИДАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ
Місткість бункера, м3 - 6,5
Ширина робочої зони посипки, м - 3-12
Щільність посипання до, кг/м2 - 0,4
Привід робочих органів - гідравлічний
Органи управління (вімк./вимк.) обладнанням - пульт в кабіні водія
Налаштування швидкостей руху транспортеру та обертання тарілки - ззовні
Маса піскорозкидального обладнання, кг - 2 870
Подача протиожеледного матеріалу здійснюється дволанцюговим транспортером
Тарілка розкидувача з н/ж сталі
Кожух тарілки з н/ж сталі
Двоскатна решітка
Розпашний двустворчатий тент
Антикорозійний захист цинком окремих металевих деталей
Комплект опор для сезонного зберігання обладнання
ВІДВАЛ СНІГОВИЙ
Ширина робочої частини відвалу, м - 3,0
Ширина оброблюваної зони проїзної частини при роботі плугом, м - 2,7
Робоча швидкість при роботі плугом зрушуючої дії, не більше, км/год - 45
Транспортна швидкість руху з навішеним плугом, не більше, км/год - 60
Кут повороту, град - 30
Автономна гідравлічна станція для приводу робочих органів
Дистанційний підйом/опускання та регулювання куту атаки (вліво/вправо) відвалу з пульта керування в кабіні автомобіля
Пластикове лезо, посилене металевими ребрами жорсткості
Поліуританові ножі 40 х 200 мм
Ковзуни для слідкування за рельєфом дорожнього покриття
Рухомі лемехи для подолання перешкод
Виносні органи головного світла, габаритні вогні та показчики поворотів
Антикорозійний захист цинком окремих металевих деталей