Опис Patron Auto PA-trailer 40-3 PZ 2025
Напівпричіп PA-trailer 40-3ПЗ створений для надійного та ефективного перевезення великогабаритних та важких вантажів на значні відстані. Завдяки великій вантажопід’ємності до 40 000 кг, цей напівпричіп ідеально підходить для перевезення різноманітних вантажів, включаючи будівельні матеріали, металоконструкції, сільськогосподарську техніку та інші важкі товари.
Основна мета цього напівпричепа – забезпечити надійну та безпечну доставку вантажів до їх місця призначення. Він оснащений розвинутою гальмівною системою з електропневматичним управлінням, що забезпечує ефективне гальмування навіть у важких умовах експлуатації. Крім того, напівпричіп має змінну довжину платформи і можливість установки уширювачів, що дозволяє пристосувати його до різних розмірів вантажів.
Ще однією важливою особливістю є ергономіка конструкції, що дозволяє найбільш зручно та економно розмістити і закріпити всі елементи вантажу на платформі. Це забезпечує не лише ефективну перевезення великого обсягу вантажу, але й захист від пошкоджень та забезпечує зручність при завантаженні та розвантаженні.
Загалом, напівпричіп PA-trailer 40-3ПЗ є надійним і універсальним транспортним засобом, призначеним для задоволення потреб різноманітних галузей промисловості та логістики, які вимагають надійного і ефективного засобу транспортування для своїх великогабаритних вантажів.
Напівпричіп PA-trailer 40-3 ПЗ
Вантажопід’ємність - 40 000 кг
Основні розміри
довжина платформи 7000 мм (розсування до 9000 мм)
ширина 2550 мм (при встановленні уширювачів до 3200 мм)
висота платформи 520 мм
Вага напівпричепа
12 500 – 13 500 кг (в залежності від комплектації)
Рама
Рама має досить велику згинальну жорсткість, за рахунок того, що використовуються лонжерони закритого перерізу, поперечки жорстко кріпляться до лонжеронів
Переваги рам PATRON AUTO
використання сталей марки S355, A700, S690
висока стійкість до поздовжньо-поперечного деформування та кручення (при мінімальній вазі)
ергономіка конструкції, яка дозволяє найбільш зручно та економно розмістити і закріпити всі елементи, що монтуються на рамі
Підлога
в якості настилу для платформи використовується сталь товщиною 4 мм
з настилом із дерева або гуми
Гусак (переднє зчеплення)
гідравлічний спосіб розчеплення гузнека з платформою за допомогою гідростанції, встановленої на напівпричепі
Аппарелі (трапи)
відсутні
Підвіска
Вантажність кожної осі 11т
Осі з барабанними гальмами
виробники BPW / SAF (Німеччина) / Osman Koç (Туреччина)
тип пневматична або ресорна
Шкворінь
у передній частині рами встановлений опорний лист зі зчіпним шкворнем 2´ або 3,5´
відповідає вимогам ЄЕК ООН № 55-01
Висота тягово-зчіпного пристрою
1150 – 1865 мм ±50 мм
Гальмівна система
двоконтурна, забезпечує електропневматичне управління гальмами причепа або напівпричепа, з вбудованими функціями електронного визначення навантаження і антиблокувальної системи.
виробники KNORR-BREMSE або WABCO (Німеччина)
відповідає вимогам ЄЕК ООН R 13-10.
Система електрообладнання
електрична система 24В
виробництво ERMAX (Данія) або ASPOK (Франція)
відповідає вимогам ЄЕК ООН № 48-03
Обробка напівпричепа до фарбування
усі металеві поверхні напівпричепа перед фарбуванням піддаються піскоструминній або дробоструминній обробці
відповідає вимогам ДСТУ ISO 12944-4
Фарбування
на підготовлену поверхню наноситься два шари ґрунту і два шари стійкої до пошкоджень фарби. Всі матеріали, випускаються європейськими виробниками і мають високу якість
відповідає вимогам ISO 12944-5:2020
Шини
розмір шин – R17.5/R19,5/R22,5
кількість запасних коліс – 1
виробники згідно вимог замовника
відповідає вимогам ЄЕК ООН № 54-00