Опис Fendt 1042 Vario 2025
Серія тракторів Fendt 1000 Vario – це абсолютно нові технології і цілком новий підхід, який ще ніколи не застосовували у світовому тракторобудуванні.
Колісні трактори Fendt 1000 Vario (трактор Фендт) – це перші у світі трактори загального призначення з універсальним низькообертовим двигуном Fendt ProDrive і технологією Fendt VarioDrive.
Усі компоненти трактора Фендт (двигун, коробка передач, вентилятор, гідравлічна система та ін.) було оптимальним чином узгоджено між собою на етапі проектування і створено за принципом «високий крутний момент – низькі оберти двигуна» для забезпечення мінімальної витрати пального.
Серія тракторів Фендт 1000 Vario виготовляється в чотирьох модельних виконаннях з діапазоном максимальної потужності від 396 до 500 к.с. .
Призначені ці машини для найважчих тягових робіт, які раніше виконували трактори з шарнірно-зчленованою рамою або на гусеничному ходу, і при цьому ключовими характеристиками Fendt 1000 Vario (трактор Фендт) є неймовірна потужність та економічність, маневреність, компактність і універсальність.
Переваги
- 6-циліндровий низькообертовий двигун Fendt ProDrive від MAN з робочим об'ємом 12,4 л забезпечує небачену потужність. Турбокомпресор гарантує добру динаміку і високий крутний момент вже у зниженому швидкісному діапазоні, а система впорскування пального під високим тиском типу CommonRail забезпечує чудове розпилення і спалювання, що в підсумку скорочує споживання пального на одиницю виконаної роботи.
- Нова концепція силової передачі VarioDrive від Fendt дозволяє передавати потужність безпосередньо на обидва мости трактора. Керування переднім і заднім мостом відбувається незалежно, що відкриває нові можливості для серії Fendt 1000 Vario: поліпшене зчеплення з ґрунтом, цілком автоматичний повний привід і поліпшена маневреність.
- Надпродуктивну гідравлічну систему трактора з двома високоефективними гідравлічними контурами обладнано двома незалежними аксіально-поршневими насосами, які за потреби здатні забезпечити різні рівні витрат і тиску в обох контурах. Роздільний догляд за трансмісійним і гідравлічним маслом запобігає їх змішуванню та забезпечує активний захист трансмісії
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун - MAN
Номінальна потужність, кВт/к. с. (ECE R24) - 320/435
Максимальна потужність, кВт/к. с. (ECE R24) - 320/435
Кількість циліндрів - 6
Робочий об'єм, куб. см. - 12,4
КПП
Тип: Безступінчаста коробка передач Vario Drive
Максимальна швидкість руху, км/год. - до 60
ВВП
Задній ВВП, об./хв. - 1000/1000E
Гідравлічна система
Подача насоса (200 бар), л/хв. подача насоса – 220 (опція 165/430)
Керування механізмом задньої навіски - Е/Гідравліка
Задній механізм триточкової навіски
Макс. вантажопідйомність заднього механізму навіски на тяговому брусі, даН - 12 920
Шини
Передні колеса - 710/60 R38
Задні колеса - 900/65 R46
Габаритні розміри
Експлуатаційна маса без противаг, кг - 14 000
Габаритна ширина, мм - 2950
Габаритна висота, мм - 3606